تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

افزایش حقوق ۳ میلیونی معلمان در صورت اجرای طرح رتبه بندی

طرح رتبه بندی معلمان مدت هاست که در مجلس در انتظار بررسی در صحن علنی است. اما یک سوال مهم این است که با اجرای این طرح چقدر به حقوق معلمان اضافه خواهد شد؟

کد خبر: ۱۱۰۶۸۱
۱۰:۰۶ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

افزایش حقوق معلمان رتبه بندی

دیدارنیوز: لایحه رتبه بندی معلمان مدت‌هاست که در مجلس متوقف مانده است. اجرای این طرح یکی از مطالبات اصلی فرهنگیان در شرایط فعلی است. 

این لایحه  در ماه‌های پایانی دولت قبلی به مجلس ارایه شد اما تاکنون به صحن علنی مجلس نیامده است. مصاحبه و اظهارنظرهای مختلف نشان دهنده آن است که بار مالی این لایحه و مشکل تامین منابع آن یکی از مشکلات اصلی‌ای است که مانع از بررسی لایحه رتبه بندی معلمان شده است. 

اما با اجرای طرح رتبه بندی معلمان چقدر به حقوق معلمان اضافه می‌شود. 

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این مورد به خبرنگاران گفته است: «مصوبه رتبه بندی فراتر از آن است که معلمان تصور می‌کنند ضمن اینکه هشتاد درصد حقوق فرهنگیان در آموزش عالی کمتر از چیزی که هست نمی‌شود و معلمان صرفا نسبت به رتبه بندی افزایش حقوق خواهند داشت.

وی افزود:برای گروه‌های پایین حداقل سه میلیون تومان افزایش حقوق خواهیم داشت و معلمانی که فوق لیسانی هستند حقوقشان به هفت میلیون تومان می‌رسد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی