تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

درخشان و عبدی گزینه وزارت ورزش برای هیئت مدیره پرسپولیس!

وزارت ورزش برای اینکه مانند ترکیب هیئت مدیره استقلال، ترکیب پرسپولیس را انتخاب کند، به دنبال انتخاب درخشان و عبدی برای هیئت مدیره پرسپولیس است.

کد خبر: ۱۱۰۶۶۷
۰۸:۵۴ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

درخشان و عبدی

دیدارنیوز - از آنجایی که پرویز مظلومی و محمد مؤمنی به عنوان دو پیشکسوت استقلالی به عضویت هیئت مدیره این باشگاه درآمدند، وزارت ورزش و جوانان قصد دارد همین فرمول را برای پرسپولیس به کار گیرد.

شنیده می‌شود برخلاف علی پروین که عذر خواست و حتی در مصاحبه با خبرورزشی، هیئت مدیره را کشک خواند، محمد پنجعلی انصراف نداده است.

کاپیتان پیشین تیم ملی و پرسپولیس اصلی ترین گزینه برای عضویت در هیئت مدیره جدید این باشگاه است و قرار است یک نفر دیگر نیز از جمع پیشکسوتان برگزیده شود.

گفته می‌شود حسین عبدی و حمید درخشان دو گزینه ای هستند که نام آنها برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شده است.

البته بر اساس آخرین اخبار، وزارت ورزش و جوانان تا پایان بازی حساس برابر الهلال عربستان تصمیمی برای تغییر در ترکیب هیئت مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس ندارد.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی