تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

علیرضا رضایی موقتا از استقلال خداحافظی می‌کند

با توجه به بازگشت رشید مظاهری و حضور سید حسین حسینی در استقلال علیرضا رضایی گلر جوان این تیم قصد دارد به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

کد خبر: ۱۱۰۶۴۵
۱۴:۵۷ - ۱۳ مهر ۱۴۰۰

علیرضا رضایی موقتا از استقلال خداحافظی می‌کند

دیدارنیوز: بعد از بازگشت رشید مظاهری به تمرینات استقلال ادامه حضور علیرضا رضایی دروازه بان جوان آبی‌ها در ابهام قرار گرفته است. رضایی که در نقل و انتقالات تابستانی از پیکان راهی استقلال شد، تصور می‌کرد از بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری یک نفر جدا خواهد شد، اما حالا هردوی این گلر‌ها در استقلال مانده اند و با این شرایط طبیعی است که شاید در طول فصل به رضایی بازی نرسد.

رضایی جوان که فصل گذشته در ۱۷ مسابقه لیگ و حذفی پیراهن پیکان را برتن کرده، دوست ندارد در استقلال نیمکت نشین شود. از این رو با توجه به اینکه چند تیم لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن او هستند احتمال جدایی این دروازه بان قوت گرفته است.

رضایی قراردادی دو ساله با استقلال دارد و به همین خاطر فرهاد مجیدی با جدایی قرضی او و حضور موقتی اش در یک تیم دیگر موافقت کرده است. از این رو مسئولان استقلال با تیم‌های خواهان رضایی وارد مذاکره خواهند شد تا در صورت توافق این دروازه بان را یک فصل قرض بدهند و از فصل بعد او را در اختیار داشته باشند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی