تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ملاقات مخفیانه لاپورتا و ژرژ مندس در لیسبون

بارسلونا قصد جنگیدن با مدیر برنامه‌های فاتی را ندارد و به همین دلیل اخیرا پیشنهاد جدیدی برای تمدید به او ارائه داد.

کد خبر: ۱۱۰۵۷۷
۱۶:۳۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

ملاقات مخفیانه لاپورتا

دیدارنیوز - فصل ۲۰-۲۰۱۹ بود که آنسو فاتی به عنوان یک پدیده در بارسلونا مطرح شد. در غیاب لیونل مسی و لوئیس سوارز که هفته‌های ابتدایی را از دست داده بودند، فاتی برابر بتیس شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد و با ۱۶ سال سن توانست انواع رکورد‌ها را به نام خود کند. او خیلی زود توانست برای بارسا گلزنی کند و نوید روز‌های بسیار خوشی را داد.

فاتی فصل قبل را نیز عالی شروع کرد و زمانی که روی دور گلزنی بود،  مصدوم شد و ۱۰ ماه به دور از میادین ماند. او در ۴۵ بازی توانسته ۱۴ گل برای بارسا بزند که آخرینش هفته گذشته در پیروزی ۳-۰ برابر لوانته بود. او از همین بازی بود که دوباره شانس حضور در میادین را پیدا کرد و دو روز پیش برابر اتلتیکو نیز در دقایق پایانی وارد زمین شد.

مشکل بزرگ، اما به تمدید قرارداد فاتی بر می‌گردد. قراردادی که در پایان فصل به اتمام می‌رسد، ولی بارسا مدعی است که در قرارداد این بازیکن، بند تمدید یکجانبه تا ۲۰۲۴ برای باشگاه محفوظ است. ادعایی که ژرژ مندس مدیر برنامه‌های پرتغالی فاتی با آن موافق نیست.

بارسلونا قصد جنگیدن با مدیر برنامه‌های فاتی را ندارد و به همین دلیل اخیرا پیشنهاد جدیدی برای تمدید به او ارائه داد.

در سفر اخیر بارسلونا به لیسبون برای مصاف با بنفیکا ملاقاتی مخفیانه هم بین خوان لاپورتا و معاونانش با ژرژ مندس صورت گرفت.

محل ملاقات، رستورانی در پایتخت پرتغال بود و طبق ادعای موندودپورتیوو، همه چیز نیز خوب پیش رفته است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد،  به زودی قرارداد جدیدی بین طرفین امضا خواهد شد و دستمزد فاتی نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. در حال حاضر بند فسخ فاتی ۴۰۰ میلیون یورو است و انتظار می‌رود این مبلغ نیز افزایش یابد. فاتی در حال حاضر دستمزدی کمتر از یک میلیون یورو دریافت می‌کند که برای بازیکنی در سطح او بسیار اندک است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی