تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نخست وزیر ارمنستان: ایروان هرگز در توطئه‌ای علیه ایران نقش نداشته است

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در اظهاراتی ضمن تاکید بر اهمیت روابط ایران و ارمنستان تصریح کرد که کشورش هیچ گاه در توطئه‌ای علیه ایران نقش نداشته و نخواهد داشت و هرگز نقش حیاتی ایران برای ارمنستان را فراموش نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۰۵۶۰
۱۴:۳۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

نخست وزیر + ارمنستان

دیدارنیوز: نخست وزیر ارمنستان در اظهاراتی به اهمیت روابط کشورش با ایران تاکید کرده و بیان کرد ایروان هیچ گاه در توطئه‌ای علیه ایران دست نداشته است.

به گزارش خبرگزاری ارمنستان نیوز، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان درباره روابط کشورش با ایران گفت: تازگی ندارد که برخی محافلی بتوانند هر از گاهی محتوایی درباره دست داشتن ارمنستان در برخی توطئه‌ها علیه ایران منتشر کنند.

پاشینیان ادامه داد: ایران شریک ماست. من بر این باورم که شرکای ایرانی ما می‌دانند ارمنستان هیچ گاه در توطئه‌ای علیه ایران دست نداشته است و نخواهد داشت، چون این روابط به شدت برای ارمنستان اهمیت دارند. ما هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد که ایران در اوایل دهه نود میلادی نقشی حیاتی برای ما پیدا کرد. این یک بنیان مستحکم برای روابط ماست که ارمنستان واقعا نمی‌تواند به خاطر آن در توطئه‌ای علیه ایران مشارکت کند.

او همچنین گفت، تحریم‌ها مانع روابط اقتصادی با ایران می‌شوند.

پاشینیان همچنین اجرایی شدن پروژه‌های مشترک بزرگ با ایران را اعلام کرد.

نخست وزیر ارمنستان در آخر اظهار کرد که این کشور در مدت اخیر، مشکلات دیرینه را با ایران حل کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی