تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۲ مهرماه با ۰.۰۴ درصد افازیش نرخ تا لحظه تنظیم گزارش به ۴۷،۷۵۰ دلار معادل ۱،۳۴۶،۵۳۶،۵۲۹ تومان رسید.

کد خبر: ۱۱۰۵۴۱
۱۳:۴۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین

دیدارنیوز ـ بیت کوین علیرغم افزایش ناچیز ۰.۰۴ درصدی، اما همچنان در کانال ۴۷ هزار دلار قراردارد. امروز ۱۲ مهرماه قیمت بیت کوین تا لحظه تنظیم گزارش به ۴۷،۷۵۰ دلار معادل ۱،۳۴۶،۵۳۶،۵۲۹ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۹۷.۶۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۷۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۲۵.۵۲ میلیارد دلار است.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴،۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۶.۵۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۳ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین از روز پنجشنبه جلسه بازیابی خود را آغاز کرده است. قیمت این ارز برای سومین بار در عرض یک هفته به زیر ۴۱۰۰۰ دلار کاهش یافت، ولی با انتشار اخبار امیدوارکننده از ایالات متحده وضعیت به کلی تغییر کرد.

زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا گفت که این کشور قصد ندارد مسیر چین را دنبال و دارایی‌های دیجیتالی را ممنوع کند، بیت کوین به سرعت شروع به صعود کرد. در همان روز، بیت کوین تراز ۴۳،۰۰۰ دلار را پس گرفت و همچنان به بالاترین سطح هفتگی خود یعنی بالای ۴۵،۰۰۰ دلار و ۴۷،۰۰۰ دلار رسید. دیروز نیز این ارز به بالای ۴۸۰۰۰ دلار رسید، ولی با ریجکت شدن در این سطح به منطقه ۴۷ هزار دلاری بازگشت.

در صورتیکه قیمت به حرکت صعودی خود ادامه دهد، مقاومت اولیه در سطح ۴۸،۰۵۰ دلار ظاهر خواهد شد. چنانچه بیت کوین بتواند این سطح را با موفقیت پست سر گذارد، مقاومت عمده بعدی در سطح ۴۸،۴۳۱ دلار است. در نهایت اگر روند افزایشی مختل نشود، قیمت این رمزارز تا سطح ۴۸،۶۹۰ دلار پیش خواهد رفت. جاییکه بالاتر از آن احتمال رسیدن قیمت به سطح ۵۰،۰۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.

در مقابل، در صورتیکه قیمت از سطح ایستای ۴۷،۷۹۱ کاهش پیدا کند، حمایت اولیه در سطح ۴۷،۴۰۹ دلار واقع شده است. اگر این سطح نتواند مانع از افت بیشتر قیمت بیت کوین شود، سطح حمایت بعدی ۴۷،۴۵۰.۹ دلار است. در صورت کاهش بیشتر قیمت، حمایت بعدی در سطح ۴۶،۷۶۹.۲ خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود، در سه ماه آخر سال ۲۰۲۱، بیت کوین به بالاترین قیمت و احتمالاً برای اولین بار به شش رقم خواهد رسید.

منبع: فرادید
برچسب ها: بیت کوین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی