تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آمار جهانی مرگ‌ومیر کرونا به ۵ میلیون نفر نزدیک شد

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۳۵ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۳۱۶ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۸۱۶ هزار و ۱۲۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و ۲۱۲ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۹۱۳ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

کد خبر: ۱۱۰۵۱۵
۱۲:۱۳ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

آمار جهانی مرگ‌ومیر کرونا

دیدارنیوز ـ روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۲۱ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

بر اساس آمار‌های جهانی، آمریکا با بیش از ۴۴.۵میلیون مبتلا و بیش از ۷۱۹ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۳۳.۸ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۱.۴ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است. همچنین پس از ایالات متحده، کشور‌های برزیل با بیش از۵۹۷ هزار و هند با بیش از ۴۴۹ هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید -۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.

بر اساس این فهرست، روسیه نیز با گذشتن از آمار ۲۰۹ هزار جانباخته تاکنون بیشترین تلفات کرونا را در بین کشور‌های اروپایی داشته است.

در حال حاضر در ۱۵ کشور، شمار مبتلایان از رقم سه میلیون نفر عبور کرده است و پس از ایالات متحده، هند و برزیل - که همچنان سه کشور رکورددار شمار مبتلایان در دنیا هستند - کشور‌های انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه، ایران، آرژانتین، کلمبیا، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، اندونزی و مکزیک نیز بیش از سه میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آمار کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی