تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

اتلتیکو ۲ گل به بارسا می‌زند، یکی سوارز و یکی گریزمان

ستاره سابق اتلتیکو معتقد است امشب تیم سابقش برنده بازی با بارسلونا خواهد بود و دوست دارد لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان هم گلزنی کنند.

کد خبر: ۱۱۰۳۲۲
۱۹:۳۰ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

بارسلونا

دیدارنیوز - در حساس‌ترین بازی این هفته لالیگا امشب از ساعت ۲۲.۳۰ اتلتیکو مادرید در ورزشگاه وندامتروپولیتانو میزبان بارسلونا خواهد بود. دیداری که می‌تواند تعیین کننده سرنوشت رونالد کومان باشد؛ هرچند که بسیاری معتقدند همین حالا نیز او شغل خود را از دست داده و تحت هر شرایطی پس از این بازی برکنار می‌شود.  

بازی امشب از حیث رویارویی لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان برابر تیم سابق‌شان نیز دیدنی خواهد بود. سوارز سال قبل به نوعی با بی مهری از بارسا اخراج شد و گریزمان نیز پس از دو فصل بد در بارسا به صورت قرضی به اتلتیکو بازگشته است.
 
دیه گو فورلان ستاره اروگوئه‌ای سابق اتلتیکو که ۵ فصل برای این تیم بازی کرد و سال ۲۰۰۹ توانست برنده کفش طلای اروپا نیز شود، در مورد این بازی گفت: «دوست دارم اتلتیکو با دو گل پیروز شود. یکی را سوارز بزند و دیگری را گریزمان. اگر این دو در بهترین فرم باشند، گل‌های بیشتری نیز خواهند زد. واقعا اگر سوارز و گریزمان به بارسا گل بزنند، عالی و دیوانه کننده خواهد شد.»

فورلان ادامه داد: «سوارز و گریزمان دو مهاجم بسیار بزرگ و باکیفیت هستند و می‌خواهند به بهترین شکل ممکن خودشان را برابر بارسا نشان دهند. اطمینان دارم که انگیزه شان برابر بارسا بسیار بالاست. چنین دیدار‌هایی همیشه جذاب خواهد شد و به خصوص که اتلتیکو هم در وندامتروپولیتانو بازی می‌کند و ورزشگاه برای اولین بار پس از پاندمی کرونا پر از تماشاگر می‌شود.

الان اتلتیکو دو امتیاز پیش است و بهترین فرصت است تا فاصله به ۵ افزایش پیدا کند، ولی باید مراقب بود. بارسا درست است که شرایط خوبی ندارد، ولی بازیکنان بسیار خوبی دارد و دست کم گرفتن این تیم، عاقبت خوبی نخواهد داشت.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی