تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سارق یک میلیارد ارز دیجیتال در فسا دستگیری شد

سرهنگ محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری سارق ارز دیجیتال توسط افسران پلیس فتا خبر داد و گفت: این سارق، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال با دسترسی غیرمجاز از حساب کاربری یک نفر سرقت کرده بود.

کد خبر: ۱۱۰۳۲۰
۱۵:۴۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

سارق ارز دیجیتال در فسا

یدارنیوز ـ سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر بیان کرد: با ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع سرقت از حساب کاربری فردی فعال در بازار مالی ارز دیجیتال، رسیدگی به پرونده در پلیس فتا آغاز شد.

به نقل از پلیس فارس، قسام افزود: افسران سایبری با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم ۱۸ ساله را شناسایی و با دستور مقام قضائی آن را در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: متهم در مواجهه با ادله پلیس به دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری شاکی در صرافی ارز دیجیتال و سرقت یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از حساب وی و انتقال به کیف پول دیجیتال خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در استان فارس، خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی