تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

گزارش هواشناسی امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۰ مهرماه در برخی استان‌های شمالی کشور وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۰۲۵۹
۱۱:۵۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

هواشناسی امروز

دیدارنیوز ـ بر اساس هشدار‌های سازمام هواشناسی ایران از امروز ۱۰ مهرماه و طی پنج روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در برخی ساعات وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در استان گیلان بارش شدت پیدا می‌کند و دریای خزر نیز مواج خواهد بود. طی دو روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و در استان خوزستان وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران، با نزدیک شدن سامانه کم فشار حاره‌ای از روی اقیانوس هند به کشور، تا فردا بارندگی شدید و وزش باد شدید در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

آب‌های دریای عمان و شرق خلیج فارس تا فردا مواج خواهد بود و این شرایط منجربه به صدور هشدار قرمز در این نواحی شده است.

آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۴ و ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۱ و ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

گزارش هواشناسی

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی