تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کلوپ: متاسفم که گاهی گواردیولا را آزار دادم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از این که گاهی با اظهاراتش در کنفرانس‌های خبری باعث آزار پپ گواردیولا شده عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۱۱۰۲۵۶
۱۱:۳۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

کلوپ: متاسفم که گاهی گواردیولا را آزار دادم

دیدارنیوز - وقتی در آستانه دیدار دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در روز یکشنبه از سرمربی سرخ‌ها درباره رابطه‌اش با گواردیولا سوال شد، او لبخند زد.

کلوپ با روی گشاده درباره رقیبش صحبت کرد و رویارویی با تیم گواردیولا را یکی از بزرگترین چالش‌های فوتبال خواند اما تاکید کرد که لیورپول در حالی قدم به این بازی خواهد گذاشت که قصد غلبه برمدافع عنوان قهرمانی را دارد.

کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره رقابت دوستانه بین خودش و گواردیولا گفت:« مطمئن نیستم که هیچوقت این را به پپ گفته باشم اما از خوشم می‌آید! درست است. مشخصا گاهی با چیزهایی که در کنفرانس‌های خبری می‌گویم باعث آزار او هستم. قصد ندارم حرف بدی درباره او بزنم اما وقتی کسی از کارکنان سیتی به او می‌گوید که کلوپ فلان حرف را زده، می‌توانم در کنفرانس خبری‌اش ببینم که بسیار عصبانی می‌شود. از بابت متاسفم!»

این سرمربی آلمانی در ادامه اضافه کرد:« من احترام زیادی برای او قائل هستم. ما فکر می‌کنیم که چیزهای بسیاری درباره یکدیگر می‌دانیم اما اینطور نیست. ما در دیدارهای فوتبال با هم روبرو شدیم اما دو سال پیش چند موقعیت پیش آمد که با هم برای مراسمی به منچستر برویم. خانواده‌هایمان با هم دیدار کردند و می‌توانم بگویم کسی که خانواده‌ای مانند پپ گواردیولا دارد باید شخص خوبی باشد. حرف‌هایی که من و او در طول بازی می‌زنیم اهمیتی ندارد. من می‌خواهم پیروز باشم، او هم می‌خواهد پیروز باشد. ما شخصیت‌هایی کاملا متفاوت هستیم اما به هرحال من او را دوست دارم و برایش احترام قائل هستم.»

لیورپول و سیتی در حالی قدم به این بازی خواهند گذاشت که در حال حاضر پس از گذشت شش هفته با 14 و 13 امتیاز در رده اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: یورگن کلوپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی