تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قیمت واکسن نورا چقدر است؟

حسن ابوالقاسمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) گفت: ما هنوز در مورد قیمت واکسن کرونای نورا گفتگو نکرده‌ایم و وزارت بهداشت قیمت واکسن را تعیین می‌کند. هدف ما از تولید این واکسن انجام کار‌های تجاری نبوده، بلکه هدف انجام یک اقدام انسان‌دوستانه بوده و هنوز هم بر آن پایبندیم.

کد خبر: ۱۱۰۲۳۳
۱۰:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

قیمت واکسن نورا

دیدارنیوز ـ حسن ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در پاسخ به سوالی درباره قیمت واکسن نورا توضیح داد: ما هنوز در مورد قیمت گفت‌وگویی انجام نداده‌ایم و وزارت بهداشت قیمت واکسن را تعیین می‌کند و به ما می‌دهد.

او افزود: ما کار‌های بسیاری با این واکسن تولید داخل می‌توانیم انجام دهیم. هم مردم خودمان از این واکسن سود می‌برند و هم اینکه ما در قبال کشور‌های اطراف مسئولیت داریم و باید به آن‌ها هم توجه کنیم. چرا که همه دنیا باید واکسینه شوند تا این بیماری کنترل شود.

ابوالقاسمی ادامه داد: اخیرا این موضوع را از اخبار شنیدم که هم سازمان جهانی بهداشت و هم بسیاری از شخصیت‌های علمی به این امر معترض بودند که چرا در کشور‌هایی تاریخ مصرف واکسن‌ها رو به اتمام است. در حالی که تعدادی از کشور‌ها به واکسن دسترسی ندارند. طبیعتا هر کشوری که مردم خود را واکسینه کرد و واکسن داشت، باید آن‌ها را در اختیار کشور‌های دیگر هم قرار دهد تا همه از واکسن استفاده کنند. ما هم طرفدار این نظر هستیم و معتقدیم که باید به بقیه کشور‌ها هم در این زمینه کمک کنیم.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی