تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

هشدار قرمز هواشناسی؛ سیل و طوفان در راه سیستان و بلوچستان

فرهاد مهریاری، مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخصوص وضعیت قرمز آب و هوایی استان سیستان و بلوچستان از اعلام آماده باش در این استان از چابهار تا نیک شهر و در استان‌های کرمان و هرمزگان به عنوان استان‌های معین خبر داد.

کد خبر: ۱۱۰۲۱۶
۰۹:۰۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

هشدار قرمز هواشناسی

دیدارنیوز ـ فرهاد مهریاری، مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: گرچه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته هشدار وضعیت قرمز اعلام شده برای سیل و طوفان احتمالی در استان سیستان و بلوچستان بیشتر به حوزه دریایی و بندری بر می‌گردد و احتمال بروز خسارت در این حوزه‌ها وجود دارد، اما با این وجود آمادگی کاملی برای مدیریت بحران و حل مشکلات احتمالی ناشی از این حادثه طبیعی داریم.

وی افزود: در این استان از چابهار تا نیک شهر و حتی در استان‌های کرمان و هرمزگان به عنوان استان‌های معین اعلام آماده باش اعلام کردیم تا در صورت نیاز از آن‌ها کمک بگیریم.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های اعلام شده از صبح امروز بارش‌های سنگین شروع می‌شود و از آنجا که ممکن است با طوفان همراه شود، مخاطرات بسیاری دارد و آماده باش مذکور برای نیروی انسانی و اعزام تجهیزات و ماشین آلات در راستای بازگشایی راه‌های این استان اعلام شده است.

مهریاری خاطرنشان کرد: در طوفان و سیل گذشته به دلیل اینکه آماده باش به مردم داده نشده بود بسیاری از احشام را از دست دادیم و تلفات بسیاری در این زمینه داشتیم، اما برای این حادثه آماده باش به همه بخش‌های مختلف ابلاغ شده و نمی‌خواهیم دوباره شاهد این تجربه تلخ باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی