تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پول ۶۰۰ هزار اشیای گم شده موزه ملی به نفع «جریان انحرافی» در آفریقا؟!

عبدالرضا داوری از مشاوران پیشین محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور اسبق، در صفحه توییتری خود درباره خروج ۶۰۰ هزار شی تاریخی از موزه ملی افشاگری کرد.

کد خبر: ۱۱۰۱۷۰
۰۹:۵۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰

پول ۶۰۰ هزار اشیای گم شده موزه ملی به نفع «جریان انحرافی» در آفریقا؟!

دیدارنیوز - وحید جعفری در صفحه توییتری خود نوشت: «به نقل از ایسنا، در زمان احمدی‌نژاد، ۶۰۰ هزار شی تاریخی از موزه ملی خارج شدند و سر از ناکجا آباد درآوردند. جالب اینکه ۴۰ درصد دوربین‌های موزه ملی از کار افتاده و برخی هم رو به آسمان بودند».

در واکنش به این توییت، عبدالرضا داوری، از مشاوران سابق احمدی‌نژاد که حالا از مخالفان اوست و بار‌ها علیه‌اش دست به افشاگری زده است در جواب به این توییت نوشت: «درآمد ناشی از خروج و فروش غیرقانونی این اشیا تاریخی، هرگز به کشور بازنگشت، در یک کشور آفریقایی سرمایه‌گذاری و صرف امور کشاورزی و دامپروری شد تا پشتوانه مالی جریان انحرافی باشد برای روز مبادا!»

پول ۶۰۰ هزار اشیای گم شده موزه ملی به نفع «جریان انحرافی» در آفریقا؟!

او البته در این سالها تاکنون درباره‌ی این ماجرا حرفی نزده بود. آقای داوری از حدود یک سال پیش از جریان احمدی نژاد فاصله گرفت.

درباره گم شدن ۶۰۰ هزار شی تاریخی، روح‌الله احمدزاده کرمانی که در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ با حکم محمود احمدی‌نژاد رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری شده بود و بعد از مدتی در دی ماه همان سال از سمتش استعفا داد، در گفتگویی که در سال ۹۶ با سایت مشرق انجام داده بود و خبرگزاری ایسنا آن را بازنشر داده درباره گم شدن این شی‌های تاریخی افشاگری کرده است.

احمدزاده کرمانی در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود زمانی که خبر گم شدن این اشیا تاریخی منتشر شد، تمام امنای اموال موزه ملی را به اتاقش دعوت کرد و تنها یک نفر خانم آزاده اردکانی که در آن زمان رئیس موزه ملی و منصوب حمید بقایی بود، گزارشی ارائه نکرد.

همچنین احمدزاده کرمانی در همین گفتگو اعلام کرد که حدود ۴۰ درصد از ۱۰۰ دوربین موزه ملی از کار افتاده بود و طبق گزارش حراست موزه ملی، تعدادی از این دوربین‌ها از آسمان فیلمبرداری می‌کردند، تعدادی زاویه انحرافی داشتند و یکسری هم از کار افتاده بود و به دلیل جوابگو نبودن، آزاده اردکانی را از موزه ملی عزل کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی