تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

لیگ قهرمانان اروپا؛ کومان زیر تیغ رفت و آلگری احیا شد

شب دوم از هفته دوم مسابقات جام باشگاه‌های اروپا نیز با حوادث جالبی دنبال شد و کریس رونالدو باز هم برای هواداران یونایتد فیگور پیروزی گرفت.

کد خبر: ۱۱۰۱۳۱
۰۹:۵۱ - ۰۸ مهر ۱۴۰۰

لیگ قهرمانان اروپا؛ کومان زیر تیغ رفت و آلگری احیا شد

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بر خلاف اولین شب از هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپ، در شب دوم این میزبانان بودند که دست پر از میدان بیرون آمدند. شب گذشته در ۸ بازی هیجان‌انگیز گروه‌های E تا H، نتایج قابل انتظاری به دست آمد و همانقدر که بایرن مونیخ بر توان و قدرت خود استوار ماند، بارسلونا به سمت ویرانی جلو رفت تا اوضاع باز هم برای رونالد کومان بدتر شود.

بایرن مونیخ در خانه با ۵ گل دینامو کیف را در هم کوبید تا نشانه‌هایی از قهرمان این فصل را از خود بروز دهد. روبرت لواندوفسکی تا دقیقه ۲۷ بازی دو گل برای مونیخی‌ها زد و در ادامه نیز نابری، سانه و موتینگ گل زدند تا شاگردان ناگلزمان صدرنشین گروه شوند.

در دیگر بازی گروه هم بنفیکا بلایی بر سر بارسلونا آورد که احتمالا منجر به اخراج کومان شود. در دقیقه سوم بازی هانز اولین گل بنفیکا را زد تا همان ابتدای کار تمرکز بارسا را از بین ببرد. خط آتش بنفیکا در نیمه دوم یک بار دیگر به کار افتاد و رافا سیلوا در دقیقه ۶۹ گل زد و هانز هم در دقیقه ۷۹ دبل کرد. حتی حضور آنسو فاتی در نیمه دوم هم کمکی به بارسا نکرد و اخراج اریک گارسیا در دقایق پایانی نیز نشانی بر تاکامی مطلق بارسلونا بود.

لیگ قهرمانان اروپا؛ کومان زیر تیغ رفت و آلگری احیا شد

در گروه F آتالانتا برای زدن یک گل به یانگ بویز ۶۸ دقیقه تلاش کرد تا مشخص شود تیم سوئیسی شباهتی به پنیر‌های این کشور ندارد. اما در اولدترافورد بازی حساس بین منچستر یونایتد و ویارئال در اوج هیجان دنبال شد. دو تیم در نیمه اول نتوانستند دروازه دیگری را باز کنند، اما زردپوشان ویارئال با اونای امری در دقیقه ۵۳ به گل اول بازی رسیدند. الکاسر توانست دروازه دخیا را باز کند و هواداران منچستر را در نگرانی فرو ببرد.

اما آرامش زود به تیم میربان برگشت و در دقیقه ۶۰ روی پاس برونو فرناندز این آلکس تلس بود که دروازه حریف را باز کرد و نتیجه را به تساوی کشاند. یونایتد در ادامه بازی تلاش بیشتری از خود نشان داد و در نهایت در دقیقه ۹۵ با پاس لینگارد و گلزنی کریس رونالدو توانست برنده از زمین برون بیاید. شادی زایدالوصف رونالدو پس از گل پیروزی‌بخش، نشان داد که تصمیم منچستر برای بازگرداندن او تا چه حد درست بوده است.

لیگ قهرمانان اروپا؛ کومان زیر تیغ رفت و آلگری احیا شد

در گروه G همزمان دو بازی برگزار شد و سالزبورگ توانست در خانه با نتیجه ۲ ـ ۱ لیل را شکست دهد و در آلمان نیز ولفسبورگ در مقابل سویا نتیجه‌ای بهتر از مساوی ۱ ـ ۱ کسب نکرد.

در گروه H نیز ابتدا زنیت پذیرای مالمو سوئد بود و توانست با ۴ گل میهمانش را بدرقه کند که سردار آزمون رد گل چهارم تیمش تاثیرگذار بود.

اما بازی مهم این گروه را دو تیم یوونتوس و چلسی در تورین برگزار کردند که برای طرفداران یووه این مسابقه بسیار مهم بود. پیروزی در این دیدار می‌توانست وضعیت روحی تورینی‌ها را بهبود بخشد و با همین نیت نیز گورخر‌ها با حملات بیشتری نیمه اول را دنبال کردند و در عین حال دفاع منظمی را در مقابل چلسی به نمایش گذاشتند.

در ایتدای نیمه دوم فدریکو کیه‌زا یک گل فوق‌آلعاده به ثمر رساند تا شکل بازی به دلخواه یووه دنبال شود. حملات چلسی شدت گرفت، اما یوونتوس تمام روزنه‌ها را بست و از تک گل خود محافظت کرد و یک برد شیرین مقابل قهرمان فصل قبل به دست آورد. در پایان مسابقه توخل ناامیدانه از دفاع یوونتوس تمجید کرد و آلگری هم فاتحانه گفت: «ملوانان باتجربه در دریای طوفانی هم مسیرشان را پیدا می‌کنند. این کاری بود که امشب ما انجام دادیم و یک بازی عالی مقابل قهرمان اروپا به نمایش گذاشتیم. می‌توانستیم صرفا از نظر فنی، بهتر از این‌ها باشیم، اما حقیقتا فرصت‌های مهمی به حریف ندادیم و چند موقعیت خطرناک روی ضدحمله را خراب کردیم. پس از دو بازی لیگ قهرمانان، شش امتیاز گرفته ایم و گلی نخورده‌ایم. این برای صعودمان به مرحله یک هشتم نهایی گام مهمی است.»

لیگ قهرمانان اروپا؛ کومان زیر تیغ رفت و آلگری احیا شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی