تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

جلودارزاده: مردم برای اعتراض منتظر اجازه نمی‌مانند

سهیلا جلودارزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده پیشین مجلس با اشاره به وضعیت وخیم اقتصادی کشور و لزوم حل مشکلات اقتصادی از طرف نهادهای حاکمیتی تاکید کرد که تحمل مردم حدی دارد و آن‌ها برای اعتراض منتظر کسی نمی‌مانند.

کد خبر: ۱۱۰۰۶۳
۱۲:۰۸ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

جلودارزاده اعتراض مردم

دیدارنیوز: یک نماینده پیشن مجلس شورای اسلامی گفت: استقامت مردم برای حفظ تمامیت ارضی کشور یک حدی دارد و مردم تا یک جایی می‌توانند طاقت بیاورند و هنگامی که مشاهده کنند چیزی برای از دست دادن ندارند، منتظر نمی‌مانند ما به آن‌ها اجازه دهیم اعتراض کنند یا خیر.

سهیلا جلودار زاده، درباره این‌که باتوجه به شرایط کشور و کاهش قدرت خرید مردم و مسائل معیشتی کارشناسان هشدار می‌دهند اگر فکر و اقدامی برای وضعیت به وجود آمده نشود با اعتراضات مردمی روبه‌رو خواهیم بود؛ حال دولت در کوتاه‌مدت و در بلندمدت چه اقداماتی برای برون‌رفت از شرایط پیش آمده باید انجام دهد، گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی اکثریت مردم، جامعه زیر خط فقر زندگی می‌کنند؛ اما به هرحال منتظر هستند تا مشاهده کنند چه اقداماتی انجام می‌شود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین چیزی که در حال حاضر مورد نظر جامعه است حفظ تمامیت ارضی کشور و به اصطلاح حفظ کیان ملت ایران است و اگر هم تاکنون اعتراضات گسترده نداشتیم به خاطر این موضوعات است که البته این هم یک حدی دارد و مردم تا یک جایی می‌توانند طاقت بیاورند و هنگامی که مشاهده کنند چیزی برای از دست دادن ندارند، منتظر نمی‌مانند ما به آن‌ها اجازه دهیم اعتراض کنند یا خیر.

وی تاکید کرد: خوب است دولت هر فرصت و امکاناتی که در اختیار دارد فقط به مردم و رضایت آنان به خاطر رضای خداوند اختصاص دهد و وقت خودش را صرف کار‌های تجملی و نمایشی در مقابل کشور‌های دیگر یا بازی‌های سیاسی نکند و امروز دیگر فقط و فقط تمام وقت خود را برای خدمت به مردم اختصاص دهد.

جلودارزاده یادآور شد: این مردم یک ملت واحد هستند، مردم ما مثل مردم کشور‌های دیگری نیستند که هنگامی که شرایط سخت می‌شود فرار کنند، آن‌ها می‌مانند استقامت می‌کنند و به تغییر و اصلاح فکر می‌کنند.

وی ادامه داد: نخستین بار نیست که شرایط سختی برای جامعه ایران پیش آمده است، در طول تاریخ کشور و مردم ما همیشه مورد هجمه و محاصره بوده؛ چه از نظر داخلی و یا از نظر خارجی همیشه حملات و هجمه‌هایی بوده است، اما ملت ایران به خوبی در مقابل آنان ایستادند و در طول تاریخ از پَس خودشان برآمدند و مطمئناً اگر مشکلی پیش بیاید باز هم به همین شکل خواهد شد و این بخشی از تقدیر این سرزمین است و هیچ‌گاه از بین نمی‌رود نابود نخواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: من معتقدم نباید بیخیال باشیم و فکر نکنیم مردم اعتراض نخواهند کرد چراکه اگر به تاریخ یک نگاهی بیندازیم خواهیم دید یک جا‌هایی هم اعتراض داشتند بنابراین باید وظیفه خودمان را به عنوان یک نهاد حاکمیتی به خوبی انجام دهیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی درباره اینکه مجلس یازدهم با شعار و ادعای حل مشکلات معیشتی به روی کار آمد، اما امروز مشاهده می‌کنیم آن طور که باید به این مهم نپرداخته، حال چه اقداماتی می‌تواند باتوجه شرایط پیش آمده در معیشت و اقتصاد مردم انجام دهد، بیان کرد: به هر حال مجلس می‌تواند بر شرایط چه به لحاظ کلی و سیاسی و چه به لحاظ مسائل مدیریتی و خدماتی ثاثیرگذار باشد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: در مجالس قبلی هیچ‌گاه تا این حد قدرت خرید مردم به این میزان پایین نیامده بود، اگر آن زمان‌ها حتی بن بست‌های سیاسی داشتیم در آن شرایط سعی می‌کردیم زمان بگیریم تا مردم بتوانند مقاومت کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
عجب بهر حال نهضت تحریک مردم کارش را با ننه قمرها آغاز کرد . حال چرا اینقدر زود ؟ به نظر نمی آمد پروژه تحریک به این زودی کلید بخورد ! چون بهر حال مردم هنوز بر این آگاهی هستند که ماحصل 8 سال ناکارآمدی در چند ماه قابل جمع و جور کردن و شستن و روفتن نیست . البته باجی ما بنظر میرسد هیچگاه دستی در شست و روب نداشته چه اینکه اگر زحمتی در این وادی به خود راه داده بود میدانست انچه را دیگران اشفته میکنند جمع کردنش به این راحتی نیست . از قدیم گفته اند دیوانه ای سنگی به چاه می آندازد که صد عاقل باید که انرا در آورند . باجی خانم توصیه میکنم اندکی درنگ کنید چرا که اگر زود دست بکار تحریک شوید همین مردم نجیب که بحق درست گفته اید باشما حرفها خواهند داشت . بگذارید کمی بگذرد تا بتوانید فضاحتها را با هزار من چسب به این دولت بچسبانید .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی