تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ایده های جذاب برای تزیین دفتر مشق دخترانه

مشق و تکالیف روزانه یکی از چالش‌های روزمره دانش آموزان و والدین است. در این میان دفتر مشق یکی از اصلی‌ترین لوازم التحریر مورد استفاده بچه‌هاست. مطلب زیر ایده‌هایی جذاب برای تزینین دفتر مشق دخترانه ارایه کرده است.

کد خبر: ۱۰۹۹۲۹
۱۲:۳۸ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز: برای بسیاری از بچه‌ها، مشق روزانه و تکالیف می‌تواند از مهد کودک شروع شود و فقط برای بچه‌ها نیست که از آن تکالیف روزانه می‌ترسند. تکالیف خانه برای والدین یک امر استرس زا است. آن‌ها را به اندازه بچه‌های خود خسته و ناامید می‌کند، زیرا برای ایجاد فضا و یافتن وسایل مورد نظر مانند انواع دفتر تلاش می‌کنند.

هر سال تحصیلی جدید با خود خرید انواع دفتر‌های گران قیمت و جدید را به ارمغان می‌آورد که قطعاً والدین نمی‌خواهند با خرید آن‌ها در طول سال خراب شود و روحیه فرزندشان را تضعیف کنند. با نحوه پوشش دفتر با ایده‌های جلد دفتر خلاق آشنا شوید تا همه دفتر‌های فرزندان خود به سبک زیبا وجدید طراحی کنید.

این جلد‌های دفاتر نحوه انجام کار را آسان می‌کند و شما حتی نیازی به چسب نواری ندارید. احتمالاً چندین کاغذ کادو با طرح‌های زیبا در خانه دارید که واقعاً هیچ کاربردی در خانه شما ندارد. حالا می‌توانید این کاغذ‌ها خود را به خوبی استفاده کنید تا دفتر‌های فرزندان شما جدید و زیبا به نظر برسند.

در حالی که می‌توانید به فروشگاه بروید و دفتر‌های گران قیمت بخرید، قطعاً قیمت تمام دفتر‌های درسی که فرزند شما دوست دارد، زیاد است؛ بنابراین، با این دستورالعمل‌های ساده جلد دفتر زیبا در خانه بسازید و به فرزندان خود این فرصت را بدهید که جلد دفاتر خود را هر طور که می‌خواهند تزئین کنند. همه ما صنایع دستی بازیافتی را دوست داریم و این آموزش جلد کردن به همان اندازه که برای بازگشت به صنایع دستی مدرسه صرفه جویی می‌شود. با استفاده از ایده خلاقانه جلد دفتر، تجربه‌ی پوشاندن دفتر‌های قدیمی را به تجربه‌ای جدید تبدیل می‌کند که برای فرزندتان هم جذاب است.

آیا می خواهید روال انجام تکالیف فرزندانتان بعد از مدرسه به خوبی انجام شود؟

مکان‌های مناسب و استفاده از وسایل مورد نظر برای انجام تکلیف خانه حواس پرتی را به حداقل می رسانند و آرامش روانی را برای فرزندتان فراهم می کنند. هنگامی که فرزندان شما بزرگتر می شوند و حجم تکالیف وکار آن ها بیشتر می شود ، یک فضای کاری مرکزی می تواند به کاهش احساس انزوا به آن ها  کمک کند و به آن ها این امکان را بدهد که هنگام کار با خانواده وقت بگذرانند. یک فضای کاری مشترک همچنین می تواند تا حد زیادی به حفظ امنیت نوجوان شما کمک کند زیرا او در فضایی که تنها است زمان بیشتری را در استفاده از کامپیوتر صرف می کند.

ایده های خلاقانه برای تکالیف خانگی برای همه سنین

ارائه روش های نوآورانه برای تقویت دانش  دانش آموزان در خانه می تواند دشوار باشد  بسیاری از این ایده ها برای بسیاری از موضوعات با کمی تغییر مناسب خواهد بود.

  • یک بازی رومیزی ایجاد کنید و یک مسابقه را تکمیل کنید همچنین می توانید از دانش آموزان بخواهید که مسابقه را به صورت گروهی بنویسند و سپس با تکالیف خود مبادله و تکمیل کنند و با طراحی که خود روی دفترمشق خود انجام داده آن‌ها را کامل کند.
  • روی جلد دفتر مشق خود برچسب هایی با طرح شخصیت‌های مورد علاقه خود بچسبانند وبرنامه درسی  خود را انجام همچنین دانش آموزان می توانند با استفاده از سناریوهای دنیای واقعی برای تقویت مهارت های زندگی و تقویت دانش خود استفاده کنند.
  • استفاده از طیف رنگی مورد علاقه روی جلد دفتر برای فرزندانتان  راه مناسبی برای تشویق و ترغیب آن‌ها برای انجام تکالیف روزمره است.

موارد بالا می تواند ذهن فرزند شما را تقویت کند و اعتماد به نفس او را افزایش دهد.

ایده های جالب برای دفتر مشق دخترانه:

۱) طرح یک اسب شاخدار برای دفتر مشق

این دفتر را با تصاویر و متن دلخواه با تصویر اسب تک شاخ می­توان طراحی کرد. جلد ساخته شده، راهی عالی برای نشان دادن سبک شخصی مورد نظر فرزند شما و پیگیری همه یادداشت‌ها و تکالیف مهم به طور همزمان است. این جلد چاپ شده با رنگ جذاب دخترانه طراحی و برای سنین بالای ۷ سال توصیه می‌شود. نکته طراح: برای اطمینان از چاپ با بالاترین کیفیت، لطفاً توجه داشته باشید که این محصول قابل تنظیم است.

۲) دفترسیمی با طرح درختان نخل با غروب خورشید

۱۲۰ صفحه، جلد ۳۵۰ گرم در متر مربع، چاپ جلد از طراح مستقل، موجود در مجموعه‌ای از صفحات خط دار یا نمودار، جیب سند دستی در پشت جلد وجود دارد.

ایده های جذاب برای تزیین دفتر مشق دخترانه

۳) دفتر زبان با طرح مارپیچی با رنگ پاستل

۱۲۰ ابعاد صفحه، جلد ۳۵۰ گرم در متر مربع، کاغذ ۹۰ گرم در متر، چاپ جلد از طراح مستقل، موجود در مجموعه‌ای از صفحات خط دار یا نمودار

ایده های جذاب برای تزیین دفتر مشق دخترانه

۴) طرح ترکیبی با رنگ‌های دخترانه

ایده های جذاب برای تزیین دفتر مشق دخترانه

  • طراحی هویت برند

این راهنمای پرفروش برای مارک تجاری یک آغازگر بسیار به روز است.

دانشجویان و دانش آموزان که از برند و طراحی یکسان استفاده می‌کنند، اطلاعات زیادی را در راهنمای پرفروش‌ترین برند آلینا ویلر برای برندسازی پیدا خواهند کرد. این برنامه برای پنجمین بار به روز شده است و شامل پوشش گسترده همکاری شبکه‌های اجتماعی بین کانال‌ها، جمع آوری اطلاعات، SEO، نام تجاری تجربه، دستگاه‌های تلفن همراه، راه یابی و مکان یابی می‌شود. تقسیم بندی به سه بخش-اصول اولیه برند، اصول فرآیند و مطالعات موردی-طراحی هویت برند راهنمای عمیقی را برای طراحان و کل تیم‌های مارک تجاری ارائه می‌دهد و طی یک فرآیند پنج مرحله‌ای جهانی برای توسعه و پیاده سازی نام تجاری حرکت می‌کند.

  • لوگو مدرنیسم

Taschen انواع دفتر با طرح‌های واقعا دیدنی تولید می‌کند، و لوگو مدرنیسم هیچ تفاوتی با آن ندارد. با جمع آوری حدود ۶۰۰۰ علامت تجاری، ثبت شده بین سال‌های ۱۹۴۰-۸۰، ینس مولر تقطیر مدرنیسم در طراحی گرافیک و چگونگی بوجود آمدن این نگرش‌ها و الزامات هویت شرکت را بررسی می‌کند.

مولر شامل انواع لوگو‌ها است که در سه فصل هندسی، جلوه‌ای و تایپوگرافی سازماندهی شده است تا هم آموزش داده شود و هم فهرست جامعی از طرح‌های الهام بخش الهام بخش برای آگاهی از کار شما ارائه شود.

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی