تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سهمیه استقلال و پرسپولیس در تیم ملی یکسان می‌شود؟

ظاهرا از چهار بازیکنی که از استقلال در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشتند به احتمال زیاد یکی خط خواهد خورد.

کد خبر: ۱۰۹۸۱۶
۲۳:۵۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

سهمیه استقلال و پزسپولیس در تیم ملی یکسان می‌شود؟

 

دیدارنیوز: هفته آینده اردوی تیم ملی برای دو دیدار حساس برابر امارات و کره جنوبی آغاز می شود و ظاهرا یکی از سهمیه های استقلال در تیم ملی کم خواهد شد.

ظاهرا ۳ بازیکن استقلال از شانس بیشتری برای حضور در اردوی جدید تیم ملی برخوردارند. استقلالی‌ها برای بازی با سوریه و عراق ۴ سهمیه در تیم ملی داشتند ولی شاید برای اردوی جدید و بازی با امارات و کره جنوبی یکی از سهمیه‌های آنها کم شود.

در اردوی قبلی زبیر نیک نفس، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی و جعفر سلمانی در اردوی تیم ملی حضور داشتند و حتی محمدحسین مرادمند هم سابقه دعوت به اردوی تیم ملی در زمان اسکوچیچ را دارد اما به هر حال شنیده می‌شود برای اردوی جدید احتمالا یکی از بازیکنان استقلال دعوت نخواهد شد.

پرسپولیس هم همان سه ملی‌پوش قبلی یعنی مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک را در اردو خواهد داشت که از بین آنها شانس فیکس بازی کردن وحید امیری بیشتر از بقیه است.

تیم ملی ۱۵ مهرماه به مصاف امارات می‌رود و ۲۰ مهر با هم در تهران میزبان کره جنوبی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی