تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در دیدار با همتای الجزایری؛

امیرعبداللهیان بر لزوم اجرایی شدن توافقات ایران و الجزایر تأکید کرد

وزیر امور خارجه ضمن ابراز خرسندی از سطح مناسب روابط میان ایران و الجزایر، بر لزوم اجرایی شدن توافقات پیشین میان دو کشور تأکید کرده و تشکیل جلسه کمیته سیاسی مشترک تهران و الجزیره با هدف مرور و ارتقای روابط دوجانبه را خواستار شد

کد خبر: ۱۰۹۸۰۶
۱۸:۱۲ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

امیرعبداللهیان بر لزوم اجرایی شدن توافقات ایران و الجزایر تأکید کرد

دیدارنیوز: به گزارش اداره‌کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه دیروز شنبه در دیدار پایانی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «رمطان لعامره» وزیر امور خارجه الجزایر دیدار و گفت‌وگو کرد.
دو طرف در این دیدار بر اهمیت و عمق روابط میان دو کشور تأکید کرده و ابعاد مختلف روابط دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سطح مناسب روابط میان دو کشور، بر لزوم اجرایی شدن توافقات پیشین میان دو کشور تأکید کرده و تشکیل جلسه کمیته سیاسی مشترک دو کشور با هدف مرور و ارتقای روابط دوجانبه را خواستار شد.
وزیر امور خارجه الجزایر نیز با استقبال از پیشنهادات امیرعبداللهیان، جهت سفر به تهران و بررسی موضوعات مطرح‌شده، آمادگی خود در این موضوعات اعلام کرد. 
همچنین در این نشست در خصوص تحولات شمال آفریقا و منطقه غرب آسیا رایزنی صورت گرفت.
امیرعبداللهیان در این دیدار از مواضع الجزایر در خصوص تحولات منطقه، خصوصا در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی، تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا، امیرعبداللهیان پس از پنج روز کاری فشرده و رایزنی‌های دیپلماتیک در حاشیه هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل، عصر شنبه به وقت محلی نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر امور خارجه برای شرکت در اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در راس هیاتی وارد نیویورک شده بود.
وی در سفر پنج روزه خود با حدود ۵۰ مقام سیاسی و بین‌المللی درباره موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو کرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی