تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
وزیر کشور:

وزیر کشور: مردم به سمت مرز نروند

وزیر کشور گفت: زائران بدون داشتن ویزا و بدون داشتن مجوز برای ورود به خاک عراق به سمت مرزها نروند، زیرا هم برای خودشان دردسر ایجاد کرده و هم برای عزیزان ما در مرزها مزاحمت‌هایی را ایجاد می‌کنند.

کد خبر: ۱۰۹۷۷۳
۱۴:۲۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

وزیر کشور: مردم به سمت مرز نروند

دیدارنیوز: احمد وحیدی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بنا بود ۶۰ هزار زائر از مرز هوایی بروند اما با توجه به برخی از معضلاتی که در پرواز هوایی برای برخی از زائران پیش آمد اینها با داشتن ویزا، از مرز زمینی عبور داده شدند و رفتند.
وزیر کشور افزود: اما در هر حال بنابر این نیست که خارج از چارچوب‌های قانونی و آنچه که مورد خواست دولت عراق است انجام شود زیرا آنها میزبان ما هستند و ما باید خواسته‌های آنها را در نظر بگیریم.
وحیدی عنوان کرد: تلاش بر این بوده که بتوانیم این را به حداکثر میزان برسانیم اما به هر حال ما تابع خواسته‌های دولت میزبان هستیم.
وی تاکید کرد: عزیزان بدون داشتن ویزا و بدون داشتن مجوز برای ورود به خاک عراق به سمت مرزها نروند، زیرا هم برای خودشان دردسر ایجاد و هم برای عزیزان ما در مرزها مزاحمت‌هایی را ایجاد می‌کنند بنابر این تقاضا می‌کنم حتما این موضوع را مراقبت کنند.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی