تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

افشاگری در مورد هزینه‌های نجومی اردوی استقلال در امارات

یک برنامه تلویزیونی که در خارج از کشور پخش می‌شود، به افشاگری در مورد هزینه‌های اردوی استقلال در امارات پرداخته و مدعی شده است که این اردو ۲۵۰ هزار دلار خرج برداشته است!

کد خبر: ۱۰۹۷۰۹
۲۳:۲۸ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

اردوی استقلال در امارات

دیدارنیوز: یک برنامه تلویزیونی که خارج از ایران پخش می‌شود، دست به افشاگری بزرگی در مورد اردوی استقلال در امارات زده است. هر روز که می‌گذرد، حقایق عجیبی در مورد اردوی استقلال در کشور امارات فاش می‌شود.

 چند روز پیش بهرام امیری سرپرست استقلال مصاحبه‌ای در مورد هزینه‌های اردوی امارات با رسانه رسمی باشگاه انجام داد و در بخشی از آن هزینه تست کرونا برای ۱۶۰ نفر را ۱۹۵۰۰ دلار اعلام کرد، عدد عجیبی که حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده است.

با این حال یک برنامه ورزشی که خارج از ایران پخش می‌شود، روز گذشته دست به افشاگری بزرگی زد و مدعی شد هزینه تست کرونا از معتبرترین مرکز پزشکی امارات برای هر نفر ۱۵۰ درهم معادل ۴۱ دلار می‌شود که اگر این عدد در ۱۶۰ نفری که به گفته سرپرست استقلال تست داده اند ضرب شود، رقمی معادل ۶۵۶۰ دلار می‌شود نه ۱۹۵۰۰ دلار.

با وجود اینکه بیش از ۲ هفته از بازی استقلال و الهلال می‌گذرد، هنوز هزینه‌های اردوی این تیم در امارات محل بحث است و کسی دقیقا نمی‌داند چطور یک اردوی ۸ روزه ۲۵۰ هزار دلار روی دست باشگاه خرج گذاشته است، پولی که آبی‌ها با آن می‌توانستند بسیاری از مشکلات شان را حل کنند.

همچنین در این برنامه تلویزیونی که خارج از ایران ضبط و پخش می‌شود سه راستی آزمایی دیگر نیز در مورد اردوی استقلال و هزینه‌های آن انجام شد. یکی مربوط به هزینه تمرین در زمین الوصل بود که این برنامه از باشگاه اماراتی استعلام گرفت و آن‌ها اعلام کردند هزینه هر جلسه تمرین فقط ۱۵۰۰ دلار است، دیگری هزینه اجاره زمین الوصل برای برگزاری یک بازی رسمی بود که اعلام شده ۱۰ هزار دلار است و آخری هم هزینه اقامت در هتل بوده که این برنامه مدعی است استقلالی‌ها حداقل ۲۰ هزار دلار گران‌تر از رقمی که هتل اعلام کرده فاکتور ارائه داده اند.

جالب است بدانید وقتی رسانه طرفداری با سند و مدرک نوشت هزینه اردوی ۸ روزه استقلال در امارات و میزبانی از الهلال تحت هیچ شرایطی بیشتر از ۸۰ هزار دلار نمی‌شود و احتمالا الوصل و هتل و واسطه‌ای که این قرارداد را برای استقلال بسته سر باشگاه کلاه گذاشته اند و فاکتورسازی شده، مدیران وقت باشگاه استقلال تهدید کردند از رسانه طرفداری شکایت می‌کنند و سپس از قول بهرام امیری مصاحبه‌ای منتشر کردند که هزینه اردو‌ها را ۲۴۰ هزار دلار اعلام کرد، ولی حالا هر روز از یک رسانه داخل ایران یا خارج از کشور حقایق تازه‌ای از این اردو فاش می‌شود.

استقلال به جای قرارداد ۱۱۰ هزار دلاری با الوصل برای تمرین و بازی که به گفته امیری ۱۹۵۰۰ دلار هم به آن اضافه شده و قرارداد ۸۰ هزار دلاری با هتل می‌توانست بهترین زمین تمرین ایران را به مدت یک سال برای استقلال اجاره کند و با مابقی پول در کیش اردو بزند و در دوحه یا دبی یا هر جای دیگر با اجاره یک ورزشگاه که هزینه اش با تمام خدمات بیشتر از ۱۶ تا ۲۰ هزار دلار نمی‌شد میزبان الهلال باشد و باقی پول را هم خرج ترمیم چمن کمپ زنده یاد ناصر حجازی کند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
Nv
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
0
آقای مددی قبلا خودش در برنامه زنده تلویزیونی گفت دویست و پنجاه هزار دلار هزینه اردو بوده نیازی به افشاگری نبود دیگه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی