تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مشکل فرهاد مجیدی با کمیته اخلاق حل شد

سرمربی باشگاه استقلال با حضور در فدراسیون فوتبال، مسئله خود را با کمیته اخلاق حل کرد و به زودی در تمرین تیم حاضر می‌شود.

کد خبر: ۱۰۹۷۰۵
۱۷:۲۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

مشکل فرهاد مجیدی با کمیته اخلاق حل شد

 

دیدارنیوز: به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی امروز در کمیته اخلاق حضور یافت و با پرداخت جریمه پانصد میلیون ریالی و اخذ تاییدیه لازم تا ساعتی دیگر در تمرینات تیم استقلال حاضر خواهد شد.

طبق دلایلی که به سرمربی تیم استقلال اعلام شده است، مصاحبه مجیدی در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ تحت عنوان «فکر می‌کنم کی‌روش این کمیته فنی را جمع کرده بود و بعد از رفتن او آن‌ها باز دکان خودشان را باز کرده‌اند.» و اظهارات مجیدی درباره آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در بهار سال جاری، علت جریمه نقدی او توسط کمیته اخلاق بوده است.

با اعلام کمیته اخلاق به سرمربی آبی‌ها، مجیدی مشکلی برای همراهی تیم فوتبال استقلال نخواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی