تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

عصر جدید در استقلال؛ به جای خود، خبردار!

پس از یک دوره بلبشو و آشفتگی شدید، با معرفی هیات مدیره جدید در باشگاه استقلال به نظر می‌آید به زودی هر کسی سر جای خود قرار گیرد و نظم در باشگاه برقرار شود.

کد خبر: ۱۰۹۶۹۰
۱۶:۰۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

عصر جدید در استقلال؛ به جای خود، خبردار!

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: معرفی اعضای جدید هیات مدیره استقلال از سوی وزارت ورزش آن هم در شبانگاه جمعه دوم مهر ماه ۱۴۰۰، نشانه روشنی بر وضعیت اسف‌بار و بحران غول‌آسا در این باشگاه بود و به هر ترتیب، استقلال با این اتفاق وارد دوره جدیدی شد که هنوز مشخص نیست چقدر می‌تواند به سود این باشگاه شود و این که بالاخره حواشی مخرب و بحران‌های آبی‌ها به پایان می‌رسد یا نه؟!

صبح امروز مصطفی آجورلو مدیر عامل جدید در باشگاه حاضر شد و احمد مددی نیز خود را به محل کار سابقش رساند تا اسناد و مدارک اداری و البته سوئیچ خودروی مدیر عامل استقلال را به جانشین خود بسپارد. در واقع مدیر عامل جدید استقلال از همان ساعت اولیه حضورش، وارد مراحل پیگیری کار‌ها شد و قبل از هر چیز هم باید راهی برای پایان دادن به محرومیت فرهاد مجیدی پیدا می‌کرد.

امروز باشگاه نماینده‌ای را برای پیگیری پرونده فرهاد مجیدی در کمیته اخلاق فدراسیون به خیابان سئول فرستاد تا آخرین وضعیت حکم محرومیت سرمربی تیم را بررسی کند. اعضای هیات مدیره در نخستین اقدام، حمایت خود را از فرهاد مجیدی اعلام کردند و حالا هم باید پرونده او را دنبال کنند تا در حساس‌ترین زمان مربوط به آماده‌سازی تیم برای پیش‌فصل، فرهاد بالای سر تیم باشد.

درباره اعضای هیات مدیره نیز می‌توان با توجه به سوابق افراد پیش‌بینی‌هایی کرد که احتمالا به حقیقت بپیوندند. در راس اعضای هیات مدیره، مصطفی آجورلو به عنوان مهم‌ترین فرد و نفر اصلی اجرایی، امتیازات بیشتری نسبت که مدیران استقلال در سه چهار سال اخیر دارد. مصطفی آجورلو که در جوانی بازیکن خوبی بوده، در حوزه مدیریت فوتبال هم تجربه‌های خوب و قابل قبولی دارد. او در باشگاه پاس بنیان‌های مناسبی ایجاد کرد و با این تیم قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

آجورلو مدتی نیز رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران بود و سال گذشته نیز در مقام کاندیدای انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال وارد میدان شد. با این محاسبات آجورلو از معدود مدیران فوتبال ایران است که قطعا کمتر کسی بتواند سر او کلاه بگذارد و گرفتاری‌های حقوقی برای باشگاه ایجاد کند. علاوه بر این‌ها مصطفی آجورلو آنقدر اقتدار و استحکام در تصمیم‌گیری و عملکرد نیز دارد که بتواند حواشی خانمان‌برانداز باشگاه را تا حد امکان جمع و جور کند. به عبارتی آجورلو توان این را دارد که هر کس را سر جای خودش به کار بگیرد و همه را تحت فرمان خود داشته باشد!

عصر جدید در استقلال؛ به جای خود، خبردار!

در میان بقیه اعضای هیات مدیره نیز محمد مومنی و پرویز مظلومی به عنوان نماینده پیش‌کسوتان این تیم حضور دارند که طبیعتا انتظار زیادی از آن‌ها وجود خواهد داشت. دو عضو دیگر نیز اگر چه استقلالی به معنای بازیکن یا فعال نیستند، اما پست‌های حساسی داشته‌اند و احتمالا توانایی مشخصی در جذب درآمد برای این باشگاه خواهند داشت. نکته جالب این است که از جمع ۵ نفر عضو هیات مدیره استقلال، سه نفر یعنی آجورلو، مجتبی عبداللهی و محمد مومنی سابقه فعالیت در شهرداری تهران داشته‌اند و این موضوع ممکن است برای مدیریت باشگاه سودمند باشد.

هر چه هست همین ۵ نفر باید به سرعت و بدون فوت وقت، سر و سامانی به وضعیت باشگاه بدهند و فردا هم ظاهرا جلسه‌ای بین هیات مدیره و فذهاد مجیدی برقرار خواهد بود که اهمیت آن دست‌کمی از جلسه اعضای هیات مدیره با وزیر ورزش ندارد. فرهاد مجیدی در ماه‌های اخیر تا حد زیادی به این باور رسیده بود که نهایتا همه راه‌ها برای حفظ تیم به خود او ختم می‌شود و هیات مدیره قبلی نمی‌توانند تیم را اداره کنند. به همین خاطر او در یک سال اخیر عموما نقشی فراتر از سرمربی تیم ایفا کرد و یا حداقل اینطور وانمود کرد که نفر اول تیم و باشگاه است.

با این تفاسیر باید دید که در مواجهه با هیات مدیره جدید آیا فرهاد همچنان این موضع و نگاه از بالا به پایین به هیات مدیره را حفظ خواهد کرد یا در صورت به دست آوردن اعتماد به نفرات جدید، همه انرژی خود را صرف مسائل فنی خواهد کرد؟ جلسه فردا به این ترتیب دارای اهمیت بسیار زیادی خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی