تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بارسلونا فصل را بین ۵ تیم تمام نمی‌کند!

ریموند دومنک معتقد است بارسلونا در صورتی که مصدومانش به موقع بهبود پیدا نکنند، نمی‌تواند بین ۵ تیم بالای جدول قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۰۹۶۸۰
۱۸:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

بارسلونا فصل را بین ۵ تیم تمام نمی‌کند!

دیدارنیوز - بارسلونا پس از شکست ۰-۳ خانگی از بایرن مونیخ، روی دور ناکامی افتاده است. آبی اناری‌ها در لالیگا برابر گرانادا به تساوی ۱-۱ در نوکمپ دست یافتند و دو روز پیش هم در زمین کادیز با تساوی بدون گل متوقف شدند. بارسا پس از ۵ بازی و در حالی که یک بازی عقب افتاده دارد، با ۹ امتیاز تیم هفتم جدول است. بازی عقب افتاده بارسا برابر سویاست که طبعا جدال دشواری خواهد بود.

آبی اناری‌ها فردا شب در خانه به مصاف لوانته می‌روند. شایعات برکناری رونالد کومان نیز بیش از پیش به گوش می‌رسد و اخیرا حتی صحبت از حضور تیری آنری به جای مربی هلندی صحبت به میان امده است.

ریموند دومنک مربی سابق تیم ملی فرانسه در مورد احتمالی مربیگری آنری در بارسا به اکیپ گفت: «آنری در بارسا؟ چرا که نه؟ او توانایی بالایی دارد و مهمتر اینکه برای بارسا بازی کرده و فضای این باشگاه را هم خیلی خوب می‌شناسد. اصول اولیه و فلسفه بارسا برای آنری ناشناخته نیست، ولی من به او توصیه نمی‌کنم به بارسا برود، چون روز‌های سختی در انتظار او و هر کسی جا جانشین کومان شود، خواهد بود.

بارسا بازیکنان خوبی دارد، ولی خیلی عالی هم نیستند. اگر مصدومان بارسا به موقع برنگردند یا موج مصدومیت جدید به این تیم وارد شود، بعید می‌دانم بارسا در پایان فصل حتی جزو ۵ تیم بالای جدول نیز قرار بگیرد.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی