تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ایران ۹ ـ ازبکستان ۸؛ صعود با زنگ خطر!

در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال در لیتوانی، ایران موفق شد با یک گل برتری از تیم سختکوش و سریع ازبکستان بگذرد و به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

کد خبر: ۱۰۹۵۷۳
۲۰:۲۲ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰

ایران ۹ ـ ازبکستان ۸؛ صعود با زنگ خطر!

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بازی بسیار پرهیجان و نفسگیر ایران و ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال سرانجام با برتری ایران تمام شد و هواداران تیم ملی فعلا نفسی به راحتی کشیدند تا ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قزاقستان برود.

تیم ملی فوتسال ایران در برابر ازبکستان خیلی زود به گل رسید تا نشان دهد از بازی محتاطانه دور مقدماتی فاصله گرفته است. تیم ملی در حالی با ترکیب علیرضا صمیمی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده و سعید احمد عباسی به میدان رفت که یک تیم ۵ نفره دیگر نیز به عنوان پلن B آماده ورود به میدان بودند.

در همان دقیقه اول علی اصغر حسن زاده توانست با یک شوت عالی دروازه ازبک‌ها را باز کند و ابتکار عمل را در دست بگیرد. در دقیقه ۵ نیز مهدی جاوید موفق شد با یک شوت سرضرب از ارسال کرنر فاصله را به دو گل برساند. به نظر می‌رسید که ایران حاکم میدان باشد، اما ازبک‌ها با توجه به نیروی جوانی و دوندگی بسیار به بازی برگشتند و گل اول را زدند.

ایران ۹ ـ ازبکستان ۸؛ صعود با زنگ خطر!

سومین گل ایران را سعید احمد عباسی در دقیقه ۱۶ زد، اما یک دقیقه بعد رحمت‌آف با یک ضربه ازاد استثنایی و عجیب دروازه ایران را باز کرد. رحمت‌اُف یک دقیقه بعد هم بازی را مساوی کرد. با این حال سعید احمد عباسی روی پاس عالی اولاد قباد توانست گل چهارم ایران را در دقایق پایانی نیمه نخست بزند.

نیمه دوم

بازی در نیمه دوم دو روی کاملا متفاوت داشت. ابتدا تیم ملی ایران بود که برتری خود را دیکته کرد و با زدن 4 گل توانست نتیجه 8ـ4 را ثبت کند. اما ازبکها با استفاده از سیستم پاور پلی و حمله با پنج نفر توانستند به فاصله یک گل از ایران برسند. هر دو تیم در نیمه دوم 5 گل زدند در حالی که گل‌های ایران عموما روی ضدحمله و حرکات فردی بود و ازبکستان اما با حرکات تیمی و پاسکاری سریع و مداوم به گل رسید. در پنج دقیقه پایانی، ازبک‌ها بسیار خطرناک ظاهر شدند و بازی تا یک ثانیه آخر نیز نفسگیر دنبال شد. در ثانیه آخر بازی هم ازبک‌ها معتقد به خطای گلر ایران بودند که پس از ویدیو چک این ادعا رد شد وگرنه یک پنالتی به ازبک‌ها می‌رسید و امکان نتیجه نهایی در وقت اضافه نیز وجود داشت.

بازی در نیمه دوم بسیار هیجان‌انگیز و پر از فرصت و خطر بود تا آنجا که دوربین تلویزیونی بسیاری از اتفاقات بازی را نتوانست با حرکت آهسته تکرار کند. نکته دیگر این بود که ازبکستان با استفاده از نیروی جوانی بازیکنانش خطرساز شود در حالی که به نظر می‌رسید تیم ملی ایران به خاطر چند بازیکن بالای 30 سال، زود خسته می‌شد و از تحرک مناسب برای مقابله با سرعت ازبک‌ها برخوردار نبود.

به هر حال تیم ملی ایران باید در مرحله بعدی با قزاقستان روبرو شود که دو بازیکن اهل آمریکای جنوبی دارد و توانسته به جمع هشت تیم برتر برسد. این احتمال وجود دارد که حسین طیبی نیز با رفع مصدومیت به جمع بازیکنان اضافه شود. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
0
زنگ خطر برای فوتسال ایران
تعوئض سرمربی از نان شب واجترست والا حتی قهرمانی آسیا نیز از دست خواد رفت
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی