تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فتح‌الله زاده: مددی تحت فشار خوب کار کرد

مدیرعامل پیشین استقلال درباره مددی می‌گوید مددی تحت قشار است و می‌خواهد برود و امیدوارم برای استقلال روزهای خوبی اتفاق بیافتد.

کد خبر: ۱۰۹۴۳۷
۱۵:۲۲ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

فتح‌الله زاده: مددی تحت فشار خوب کار کرد

دیدارنیوز - علی فتح‌الله‌زاده در مورد ملاقاتی که با احمد مددی داشت گفت: قبل از هر چیز باید از زحمات آقای مددی تشکر کنم. این بنده خدا خیلی تحت فشار بود و به هر حال اگر ما انتقاد می‌کنیم باید نقاط قوت را هم بگوییم چرا که ایشان کارهای مثبت زیادی هم در باشگاه استقلال انجام داد. از طرفی بنده برای حل مشکل یکی از بازیکنان سابق استقلال نزد ایشان رفتم و مشکل خاصی هم وجود نداشت. وقتی باشگاه را ترک می‌کردم متاسفانه نقل قول هایی از من مطرح کردندکه چندان درست نبود. بنده هیچ صحبتی در مورد اینکه آقای مددی می‌مانند یا می‌روند بیان نکردم. فقط احساس کردم این مدیر خوب تحت فشار است و احساس خستگی می‌کند. امیدوارم در نهایت هرچه خیر است برای استقلال پیش بیاید و بهترین تصمیمات گرفته شود تا انشاالله این تیم پرطرفدار بعد از سال‌ها بتواند خواسته اصلی هوادارانش که همان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران است را برآورده کند.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: ان شاءالله وزارت ورزش تمام جوانب امر را در نظر می‌گیرد تا بهترین تصمیم را برای استقلال بگیرد. آقای سجادی از چهره‌های خوشنام ورزشی هستند و درد ورزش و باشگاه‌ها را به خوبی می‌دانند به همین دلیل ما به آینده امیدواریم و انشالله بهترین اتفاقات برای استقلال رخ دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی