تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هشدار هواشناسی برای سه استان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در سه استان در اواخ هفته جاری ، از بعدازظهر فردا (۳۱ شهریورماه) هشدار داد.

کد خبر: ۱۰۹۳۳۳
۱۶:۱۱ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

هشدار هواشناسی

دیدارنیوز ـ سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از بعدازظهر فردا (۳۱ شهریورماه) تا اواخر وقت پنج‌شنبه (اول مهرماه) وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و گاهی خیزش گرد و خاک در دامنه و ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی احتمال جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها، وزش تند باد موقت، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی موقت و محدود و احتمال برخورد صاعقه در ارتفاعات وجود دارد و احتیاط در جابجایی عشایر به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، احتیاط درتردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتیاط در چرای دام در مسیل‌ها و مناطق مرتفع توصیه می‌شود.

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدار‌ها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی