تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

نمی‌توانند من را از استقلال جدا کنند

مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید می‌توانند من را از استقلال جدا کنند. در استقلال بازی کرده‌ام و افتخارم این است که نتوانستم به خود بقبولانم که در ایران رنگ پیراهن دیگری را بپوشم.

کد خبر: ۱۰۹۳۲۶
۱۵:۲۸ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

نمی‌توانند من را از استقلال جدا کنند

دیدارنیوز - مهدی پاشازاده درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*شرایط باشگاه به خاطر حواشی که بوجود آمده، خوب نیست. مشکلات ما برای این یکی دو ماه نیست و برای ۵ سال گذشته بوده که جمع شده است. هواداران خسته شده‌اند و حق دارند. هر بار در این مقطع فصل، زمان را از دست می‌دهیم. سردرگم هستیم و باید با صحبت کردن مشکلات حل شود، اما برخی مواقع کوتاه نمی‌آییم و گذشت نمی‌کنیم.

*اگر صحبت از طرفدار می‌کنیم، باید یک جایی گذشت کنیم تا تیم موفقی بسازیم. چند سال است از تیم رقیب و فلانی و فلانی‌ها صحبت می‌کنیم، در صورتی که خودمان هم باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

*در رابطه با دلیل حضور علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال، بنده بی اطلاع هستم و از خودشان بپرسید!

*مشکلات تمام نمی‌شود، در کشتی و والیبال هم مشکلات وجود دارد. در بارسلونا نیز اتفاقات ورزشی می‌افتد، اما اینکه چطور جمع کنیم، مهم است. صحبت‌هایم تنها با فرهاد مجیدی نیست و با همه از جمله پیشکسوتان است. باید تلاش‌مان را دو برابر کنیم.

*پستی که به من ابلاغ شده است، در کل دنیا تعریف شده و در ایران فقط تعریف نشده است. سیاسی‌ها باید در فوتبال باشند، اما کارهای ورزشی را معاون ورزشی انجام می‌دهد، مثل پاول ندود، لئوناردو و حمیدزیچ. در فوتبال اروپا هیئت مدیره وجود ندارد، یک رئیس باشگاه وجود دارد و یک مدیر ورزشی. بنابراین، جایگاه‌ها باید مشخص شود. به این مسئله که اشاره کردید، فکر نکردم و دنبال چیزی هم نیستم. آمده‌ام که کمک کنم. نمی‌توانند من را از استقلال جدا کنند. در استقلال بازی کرده‌ام و افتخارم این است که نتوانستم به خود بقبولانم که در ایران رنگ پیراهن دیگری را بپوشم.

*وزیر ورزش و جوانان باید تصمیم بگیرد و امیدوارم در این یکی، دو روز مدیرعامل انتخاب شود.

*امروز نامه‌ای به فرهاد مجیدی دادیم و او را به باشگاه دعوت کردیم تا خواسته‌هایش را اعلام کند و بتوانیم آنها برآورده کنیم.

*تنها بازیکنی بودم که مدیرعامل و معاون یک تیم باشگاهی (بایرن لورکوزن) از اروپا به ایران آمدند و در استقلال قرارداد بستند. بقیه بازیکنان در آنجا قرارداد بستند. این کار خلاف نیست و حضور مدیران در ایران تنها برای بنده اتفاق افتاد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی