تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مدافع پرسپولیس بازی کردن در برابر این سوپراستار را عالی توصیف کرد

مدافع پرسپولیس گفت: بازی کردن کنار «سیدجلال حسینی» عالی است. وقتی یک رهبر فوق‌العاده کنارت باشد همه جوره کارت راحت می‌شود.

کد خبر: ۱۰۹۲۹۵
۱۳:۳۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

مدافع پرسپولیس

دیدارنیوز - «فرشاد فرجی» امروز (سه‌شنبه) درباره پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان و شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان عالی بود. برد شیرینی به دست آوردیم. فعلا برای بازی الهلال آماده می‌شویم. روز گذشته استارت بسیار خوبی داشتیم و تمرین خوبی انجام دادیم. انشالله با ادامه همین تمرینات بتوانیم بازی خوبی با الهلال انجام دهیم.

وی در ادامه راجع به بازی در کنار «سیدجلال حسینی» در قلب خط دفاعی پرسپولیس افزود: بازی کردن کنار سیدجلال عالی بود و خیلی راحت. وقتی یک رهبر فوق‌العاده کنارت حضور داشته باشد همه جوره کارت راحت می‌شود.

مدافع پرسپولیس درباره جا افتادن در ترکیب اصلی گفت: لطف همبازی‌ها و کادر فنی بود که شرایط خوبی برایم فراهم شد.
وی درباره رویارویی با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: بازی بسیار سختی است. ما هم پرسپولیس هستیم و یک تیم خوب داریم. انشالله که بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

فرجی درباره مشکلات مالی به وجود آمده بین او و باشگاه تصریح کرد: برخی مسایل خانوادگی بین ما و باشگاه است. یک سری مسائل هم دلی است. به این چیزها فکر نمی‌کنم و دوست ندارم راجع به این مساله تمرکز کنم. 

مدافع پرسپولیس در پایان گفت: تلاش می‌کنیم که موفقیت‌های پیشین تکرار شود. بقیه با خداست که چه نتیجه‌ای در پی داشته باشد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴ مهر ماه و در کشور عربستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی