تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سرمربی بارسلونا می‌خواهد همه را سورپرایز کند

رونالد کومان بعد از آنکه تحت فشار مدیریتی برای اخراج نشدن قرار گرفته است حالا قرار است در بازی امشب هواداران را سورپرایز کند.

کد خبر: ۱۰۹۱۹۱
۱۵:۵۱ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

سرمربی بارسلونا

دیدارنیوز - بارسلونا پس از شکست سه شنبه گذشته برابر بایرن در لیگ قهرمانان، امشب محکوم به پیروزی برابر گراناداست. دیداری انتقامی برای کاتالان‌ها چرا که چند ماه پیش در نوکمپ به این حریف ۱-۲ باختند و عملا شانس قهرمانی لالیگا را از دست دادند.

رونالد کومان سرمربی بارسا امشب به سیستم ۳-۳-۴ باز خواهد گشت و در غیاب نفراتی، چون مارتین برایثویت، عثمان دمبله، آنسو فاتی، سرخیو آگوئرو، جوردی آلبا و پدری، چاره‌ای جز ایجاد تغییرات در ترکیب تیمش ندارد.

موندودپورتیوو نوشته است که مرد هلندی که خطر اخراج را بیش از همیشه حس می‌کند، به جای آلبا از الخاندور بالده مدافع چپ ۱۸ ساله استفاده خواهد کرد. بالده در دقایق پایانی بازی با بایرن وارد زمین شد و نشان داد که بازیکن قابل اتکایی است. او در فهرست تیم دوم بارسا برای بازی مقابل سادبادل نیز قرار نداشت تا مشخص شود که کومان روی او برای بازی امشب حساب کرده است.

سرمربی بارسا همچنین قصد دارد از فیلیپ کوتینیو به عنوان ۹ کاذب استفاده کند. ممفیس دیپای و لوک دی یانگ در خط حمله قرار خواهند گرفت و به این دو کوتینیو اضافه می‌شود. باید دید ستاره برزیلی که اخیرا بهبود پیدا کرده و در بازی با بایرن نیز به میدان رفت از ابتدا بازی خواهد کرد یا نیمه دوم وارد زمین می‌شود.

تردید بزرگ کومان، اما به جانشین پدری بر می‌گردد. او دو گزینه دارد که یکی گاوی ۱۷ ساله است و دیگری سرجی روبرتو.

گاوی برابر بایرن به میدان رفت و عالی کار کرد و به نظر می‌رسد کومان قصد دارد امشب به او از ابتدا میدان بدهد. این احتمال نیز وجود دارد که با توجه به بازگشت سرجینیو دِست، سرجی روبرتو به میانه زمین بیاید و کنار فرانکی دی یونگ و سرخیو بوسکتس قرار بگیرد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی