تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تروی دینی: اگر رونالدو مدفوع اسب هم بخورد، من هم خواهم خورد!

تروی دینی مهاجم سابق واتفورد با ستایش بی‌پایان وضعیت بدنی کریستیانو رونالدو او را یک نخبه تمام عیار معرفی کرد که الگوی همه بازیکنان است. او گفته است حتی اگر رونالدو مدفوع اسب هم بخورد او هم همین کار را خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۹۰۶۱
۱۶:۴۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

رونالدو سیکس پک مدفوع اسب

دیدارنیوز: به اعتقاد کاپیتان سابق واتفورد، منچستریونایتد حتی با داشتن نخبه‌ترین نخبه، بازهم شانسش برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس پایین است

رژیم غذایی کریستیانو رونالدو، حسابی بازیکنان منچستریونایتد را تحت تاثیر قرار داده است. در جشن بازگشت رونالدو به این تیم، هیچ یک از بازیکنان شیاطین سرخ حاضر نشدند دسر بخورند. ظاهرا بازیکنان منچستریونایتد وقتی دیدند رونالدو مدام از میوه‌های کینوآ و آووکادو استفاده می‌کند، تصمیم گرفتند برنامه غذایی سالم او را دنبال کنند و پودینگ‌های معمول را صرف نکردند. تروی دینی، مهاجم سابق باشگاه واتفورد که پس از یازده سال این تیم را به مقصد بیرمنگام ترک کرده است، در ستون اختصاصی در مصاحبه با سان اسپورت، به تمجید از برنامه غذایی و حرفه‌ای گری کریستیانو رونالدو پرداخت.

همه به سیکس پک رونالدو حسادت می‌کنند

اگر رونالدو به رختکن تیم من می‌آمد، من هم حاضر بودم همان کاری را انجام دهم که بازیکنان منچستریونایتد انجام دادند. در واقع اگر ببینم که رونالدو در وعده پیش از بازی اش مدفوع اسب می‌خورد، من هم آن‌ها را می‌خورم. همه می‌دانند رونالدو چه قدر خوب از خودش مراقبت می‌کند. خدای من، بدن رونالدو وقتی که پس از گلزنی به جمهوری ایرلند، پیراهنش را درآورد را دیدید؟ منظورم این است به عنوان فوتبالیست‌های حرفه ای، ما در فرم بدی نیستیم، اما همه به سیکس پک رونالدو حسادت می‌کنند. اگر رونالدو هم تیمی شما شود، امکان ندارد از نظر بدنی به خوبی او شوید، اما می‌توانید شاهد حرفه‌ای گری اش از نزدیک باشید و کار‌هایی که او انجام می‌دهد را تقلید کنید چرا که در این صورت رونالدو باعث می‌شود تا بیشترین حد ممکن خوب شوید.

رژیم غذایی رونالدو مدفوع اسب

رژیم غذایی روزانه رونالدو

صبحانه: پنیر، ژامبون و ماست کم چرب
ناهار اول: مرغ و سالاد
ناهار دو: ماهی تن، زیتون، تخم مرغ و گوجه
میان وعده: میوه تازه و تست آووکادو
شام اول: اره ماهی تازه و سالاد
شام دوم: استیک و کالاماری

رونالدو از مسی بالاتر و نخبه‌ترین نخبه هاست

اگر رونالدو ساعت هشت صبح به تمرین برود، من هم ساعت هشت به تمرینات می‌روم. اگر او هفت غروب تمرین را ترک کند، من هم همین کار را می‌کنم. نام‌های بزرگی در رختکن منچستریونایتد هستند، اما رونالدو نخبه‌ترین نخبه هاست و با خودم فکر می‌کنم که همه آن‌ها از رونالدو حساب می‌برند. در هفته‌های ابتدایی، بازیکنان اطراف رونالدو مثل یک پسر بچه هوادار او هستند. من به شخصه آدمی با اعتماد به نفس و قاطع هستم، اما اگر رونالدو بیاید و به من سلام کند، دهانم از تعجب باز می‌ماند. رونالدو یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ و بزرگ‌ترین بازیکنی است که من دیده ام. اگر مجبور به انتخاب باشم، رونالدو را بالاتر از مسی قرار می‌دهم، زیرا رونالدو خودش را در لیگ‌های زیادی به چالش کشیده و خودش را از یک وینگر به یک مهاجم نوک قاتل تبدیل کرد. رونالدو باهوش‌تر و بالغ‌تر است. تمام بازیکنان منچستریونایتد از جمله پل پوگبا، می‌دانند که رونالدو در این تیم شخصیتی بالاتر از همه دارد.

حتی با رونالدو هم منچستریونایتد مدعی قهرمانی لیگ نیست

این مرد تاکنون توانسته ۸۰۰ گل در فوتبال باشگاهی و ملی بزند. اگر او اشتباه بزرگ انجام دهد، شاید بعضی از هم تیمی هایش به او بگویند "یالا کریس"، اما هیچ کس به او نخواهد گفت تو یک هم تیمی احمق و مزخرف هستی. بازیکنان کنار رونالدو، قدر بازی کنار او را می‌دانند و سعی می‌کنند سطح شان را ارتقا دهند. حتی بازیکنان حریف هم این امکان را دارند؛ مدافعی که روبروی رونالدو قرار است بازی کند، باید از ارتقای سطحش مطمئن شود. تمام حرفه ای‌ها می‌خواهند خودشان را مقابل بهترین‌ها آزمایش کنند و البته کسی نمی‌خواهد مقابل رونالدو تحقیر شود و در اینترنت به عنوان یک میم، مورد تمسخر قرار گیرد. با تمام این‌ها اگر بخواهم پیش بینی کنم، هنوز فکر نمی‌کنم منچستریونایتد این فصل قهرمان لیگ شود. منچسترسیتی، چلسی و لیورپول را بالاتر از آن‌ها می‌بینم. اگرچه رونالدو بهترین عملکرد را از هم تیمی هایش می‌خواهد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی