تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

حسینی و تارتار قبل از شروع لیگ بهم رسیدند

تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن عصر فردا در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر: ۱۰۹۰۴۹
۱۸:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

حسینی و تارتار قبل از شروع لیگ بهم رسیدند

دیدارنیوز - یکی از جابه‌جایی های جالب روی نیمکت تیم های لیگ برتری قبل از شروع فصل جدید در پیکان و ذوب‌آهن رخ داد؛ جایی که سرمربیان پیشین این دو تیم جای خود را بهم عوض کردند.

به این ترتیب مجتبی حسینی سرمربی سال گذشته ذوب‌آهن که موفق شد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند هدایت پیکان تهران را برعهده گرفت و مهدی تارتار که با خودروسازان نتایج خوبی کسب کرده بود، به ذوب‌آهن رفت.

حالا ذوب‌آهن و پیکان قرار است قبل از شروع لیگ برتر طی یک مسابقه دوستانه به مصاف یکدیگر بروند. ذوب‌آهن که در نزدیکی تهران اردوی تدارکاتی برپا کرده طبق هماهنگی های انجام شده عصر دوشنبه با شاگردان مجتبی حسینی روبه رو می‌شود.

بی تردید تقابل حسینی و تارتار و سایر نفرات جابه جا میان ذوب‌آهن و پیکان در نقل و انتقالات قابل توجه خواهد بود. اگرچه این مسابقه جدا از مسائل جدی لیگ برتر و در فضایی دوستانه برگزار می‌شود و بیشتر با هدف شناخت مربیان از تیم های خود است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: ذوب آهن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی