تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

منچستر خلوت می‌شود

دیلی میل ادعا می‌کند منچستریونایتد در انتقالات زمستانی پیشنهادات برای ۷ بازیکن خود را بررسی خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۹۰۳۳
۱۵:۱۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

منچستر خلوت می‌شود

دیدارنیوز - منچستر یکی از بهترین تابستان‌های نقل و انتقالاتی خود را پشت سر گذاشت. ابتدا جیدون سانجو بود که با هزینه ۸۵ میلیون یورویی از دورتموند جذب شد. سپس یونایتد‌ها رافا واران را با رقمی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو از رئال به خدمت گرفتند و در روز‌های پایانی نیز کریستیانو رونالدو به شکلی غیرمنتظره جذب شد. فوق ستاره پرتغالی قرار بود راهی سیتی شود، ولی دخالت به موقع سر الکس فرگوسن و چند بازیکن قدیمی منچستر باعث شد تا رونالدو نظرش را عوض کرده و به اولدترافورد بازگردد.

شیاطین سرخ شروع خوبی در لیگ برتر داشته اند، ولی در لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز متحمل شکستی عجیب شدند. با این حال سران باشگاه خوشبین هستند که تیم در بازی‌های بعدی اوج بگیرد و بتواند راهی یک هشتم نهایی شود. یونایتد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر نیز محسوب می‌شود.

امروز دیلی میل نوشت که مسئولان باشگاه در انتقالات زمستانی نیز روز‌های شلوغی خواهند داشت، اما نه به خاطر جذب بازیکن. آن‌ها قصد خلوت کردن فهرست تیم را دارند و چندین بازیکن نیز در فهرست فروش خواهند بود.

طبق این گزارش، آنتونی مارسیال، جسی لینگارد، دونی فان دبیک، فیل جونز، اریک بایی، دیه گو. دالوت و الکس تلس بازیکنانی هستند که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب، می‌توانند راهی تیمی دیگر شوند. همگی تا زمستان فرصت دارند تا عملکردشان را تغییر دهند و در غیر این صورت، جایی در ایده‌های اوله گنار سولسشر نخواهند داشت.

اگر همه چیز خوب پیش برود و از این جمع چند بازیکن واگذار شوند، آنگاه یونایتد برای جذب دکلاین رایس هافبک دفاعی ملی پوش وستهام اقدام خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی