تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مدیرعامل پیشین استقلال در فروش قایدی نقش داشت

هواداران استقلال از مدیریت استقلال یک سوال مبهم دارند و آن فروش مهدی قایدی بود که احمد مددی در حضور فرهاد مجیدی برای فروش قایدی مدیرعامل پیشین استقلال هم در آن جلسه حضور داشت.

کد خبر: ۱۰۸۹۸۲
۱۲:۰۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

 فروش قایدی

دیدارنیوز - احمد مددی امروز وادار به استعفا از مدیریت استقلال شد و فردا، پس فردا هم احتمالا فرهاد مجیدی را ناچار به کناره گیری از سرمربیگری استقلال می‌کنند تا استقلال با مدیرعامل و سرمربی جدید برای حضور در لیگ آتی آماده شود، اما آنچه معمای حل نشده باقی می‌ماند، داستان انتقال مهدی قائدی به امارات است...

 گفته می‌شود روزی که احمد مددی و فرهاد مجیدی در دبی با شیخ باشگاه شباب الاهلی امارات ملاقات می‌کنند، مدیرعامل اسبق استقلال هم در این جلسه حضور داشته است.

هر روزر اطلاعات جدیدی از نحوه فروش مهدی قائدی به باشگاه شباب الاهلی به گوش می‌رسد که تعجب اهالی فوتبال از این انتقال را بیشتر می‌کند. تازه‌ترین خبر به حضور مدیرعامل اسبق استقلال در این جلسه برمی گردد.


بیشتر بخوانید: ناگهان سرمربی فصل آینده استقلال مشخص شد!


 



مدیرعاملی که همین چند سال اخیر مقطعی در استقلال فعالیت داشته و فرهاد مجیدی هم با او به عنوان سرمربی موقت همکاری کرده، در جلسه فروش مهدی قائدی به شباب الاهلی حاضر بوده است.

این که ماجرای فروش قائدی چه ربطی به این مدیر سابق استقلال داشته را باید از حاضرین در جلسه پرسید، اما می‌گویند احمد مددی اخیرا در یک جلسه خودمانی، حضور این مدیرعامل را تایید کرده و حتی گفته وقتی وارد لابی هتل شدم و دیدم این شخص کنار سرمربی تیم نشسته خشکم زد!

تا به امروز هیچ یک از افراد حاضر در جلسه مذاکره با مدیران شباب الاهلی حقیقت ماجرا را به هواداران استقلال نگفته اند و باید دید آیا این مدیر سابق که هنوز معلوم نیست به چه دلیل در جلسه حضور داشته، پرده از راز بزرگ برمی دارد؟

محمد زمانی ایرانی مقیم امارات که سال‌ها در زمینه ترانسفر بازیکنان ایرانی به تیم‌های اماراتی فعالیت داشته و گفته می‌شود واسطه اصلی انتقال مهدی قائدی به شباب الاهلی بوده، طبق روال تمام این سال‌ها از حرف زدن درباره ترانسفر بازیکن خودداری می‌کند، فرهاد مجیدی که احمد مددی می‌گوید او ابتدا با شیخ شباب الاهلی درباره فروش قائدی حرف زد، گفتن حقایق را به آینده موکول کرده و وعده داده در یک گفتگوی تصویری حقایق را می‌گوید، احمد مددی هم با شرکت در برنامه ورزشگاه و پاسخگویی به پرسش‌های حافظ کاظم زاده، فقط در همین حد گفت که مبلغ قرارداد ۱.۸ میلیون دلار بود و ابتدا فرهاد با شیح شباب الاهلی حرف زد و بعد من قیمت را از ۱.۲ میلیون دلار به ۱.۸ رساندم! اما حقایق این ترانسفر همچنان ناگفته باقی مانده است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی