تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نام آنتونیو کنته در هیئت مدیره بارسلونا شنیده شد

بارسلونا که این روزها شرایط خوبی ندارد و رونالد کومان در آستانه اخراج قرار گرفته، در هیئت مدیره بارسلونا نام او برای جانشینی کومان مطرخ شده است.

کد خبر: ۱۰۸۹۷۳
۱۱:۲۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

آنتونیو کنته

دیدارنیوز - شرایط برای رونالد کومان اصلا مساعد نیست و یک بار دیگر شایعاتی در مورد احتمال اخراج او شنیده شده است. بارسلونا در فصل گذشته قادر به کسب موفقیت چندانی نبود و از همان بدو ورد خوان لاپورتا اخباری در مورد تمایل رئیس جدید به قطع همکاری با این سرمربی هلندی شنیده شد.

خود رونالد کومان نیز در هفته های اخیر اعتراف کرده رابطه خیلی خوبی با لاپورتا نداشته و البته نتایج پرفراز و نشیب بارسلونا در همین شروع فصل و شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ در استادیوم نوکمپ، شرایط را برای کومان دشوار ساخته است.

اما دیاریو آس امروز در گزارشی مدعی شد نام آنتونیو کونته نیز در هیئت مدیره بارسلونا مطرح شده و احتمال همکاری با این سرمربی بزرگ و ایتالیایی وجود دارد. کونته بعد از فتح سری آ با اینتر پس از 11 سال، به شکل غیرمنتظره ای با این باشگاه قطع همکاری کرده و در نهایت فصل را بدون تیم آغاز کرد. در سال های اخیر اخبار فراوانی در مورد احتمال حضور آنتونیو کونته روی نیمکت رئال مادرید منتشر شده که در نهایت نتیجه ای نداشته و حالا ممکن است او را روی نیمکت بارسلونا ببینیم.

آنتونیو کونته در کنار یوواخیم لوو در حال حاضر شاخص ترین گزینه های بدون تیم در دنیای فوتبال محسوب می شوند. همچنین این سرمربی ایتالیایی بارها نشان داده در بازسازی روحیه تیم های افت کرده تخصص دارد و این اتفاق در هر سه تیم یوونتوس، چلسی و اینتر رخ داد.

حالا بارسلونا نیز اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد و در صورت اخراج رونالد کومان و عدم نتیجه گیری در سه بازی پیش رو، حضور آنتونیو کونته روی نیمکت این تیم می تواند به خبر جدی تری در روزهای آتی تبدیل شود. البته از گزینه هایی چون ژاوی و اریک تن هاگ نیز به عنوان نامزدهای هدایت بارسلونا در این مدت نام برده شده و باید دید در صورت اخراج رونالد کومان که رابطه خوبی هم با لاپورتا ندارد، کدام یک از این اسامی سرمربی بعدی بلوگرانا لقب خواهد رفت.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی