تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سید جلال: باید به بهترین نحو برای بازی با الهلال آماده شویم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برای تقابل با الهلال عربستان باید برنامه‌ریزی قوی داشته باشیم و به خوبی آماده شویم.

کد خبر: ۱۰۸۸۷۷
۱۵:۰۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

سید جلال پرسپولیس

دیدارنیوز - «سیدجلال حسینی» که امروز (شنبه) در محل باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: شرایط دیدار با استقلال تاجیسکتان سخت بود. بازی در چمن مصنوعی همیشه دشوار است و پس از مدت‌ها نیز تماشاگران حضور داشتند و خوشحالم که در این رقابت سخت به موفقیت رسیدیم.

وی در مورد تقابل با الهلال در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه تیم‌های حاضر در این مرحله، خوب هستند. الهلال تیم بسیار قدرتمندی است و مطمئن هستم دیدار خوب و جذابی در پیش داریم و باید به بهترین نحو آماده شویم.

حسینی در مورد دیدار امروزش با «مجید صدری» سرپرست باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: مشکلات مالیاتی داشتیم که با ایشان در میان گذاشتم. سرپرست باشگاه همه توانش را برای رفع کردن مشکلات به کار بسته است. متاسفانه پولی که از ای.اف.سی طلب را داریم را نمی توانیم برداشت کنیم و همه باید به صدری برای رسیدن به اهداف، کمک کنند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید تیمش در دیدار با استقلال تاجیکستان، گفت: بازیکنان خوبی به ما اضافه شدند که توانایی زیادی دارند. متاسفانه ما بازی‌های رسمی نداریم و حتی برای تقابل با الهلال هم باید به دیدارهای تدارکاتی اکتفاء کنیم.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی