تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

خودروهای آخرالزمانی مکس؛ حراج جاده خشم در استرالیا

۱۳ دستگاه خودرو که شش سال پیش در فیلم سینمایی «مکس دیوانه: جاده خشم» به کارگردانی جرج میلر به کار گرفته شده بودند، چند روز دیگر در استرالیا چکش حراج می‌خورند.

کد خبر: ۱۰۸۸۴۸
۱۳:۳۶ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

خودروهای آخرالزمانی مکس دیوانه

دیدارنیوز ـ یکی از این خودرو‌ها موسوم به «ابزار جنگ» همان است که شخصیت امپراتور فیوروسا با بازی شارلیز ترون سوار آن می‌شد و به جنگ می‌رفت. این ۱۳ خودرو را شاید بتوان عجیب‌ترین مواردی دانست که تا امروز در یک حراجی به نمایش درآمده و چکش خورده‌اند. هر چند قرار نیست این حراجی به شیوه حراجی‌های هنری با داد و فریاد خریداران و پیشنهاددهندگان همراه باشد.

خودروهای آخرالزمانی مکس دیوانه

حراج‌خانه لوید آکشنز استرالیا برنامه فروش خودرو‌های «جاده خشم» را روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ سپتامبر برگزار می‌کند و در آن تقریبا تمام خودرو‌هایی که در این فیلم پرهزینه و پرفروش جلوی دوربین رفته بودند، حراج می‌شوند. شیوه کار هم به این شکل است که خریداران امیدوار پیشنهاد‌های خود را در پاکت‌های سربسته به مدیران حراج‌خانه لوید ارائه می‌کنند و در نهایت فرد برنده از میان بهترین پیشنهاددهنده‌ها برگزیده می‌شود.

برنامه حراج ۱۳ خودرو «جاده خشم» در شرایطی برگزار می‌شود که میلر در تدارک تولید فیلمی تازه بر اساس داستان‌های «مکس دیوانه» است. این فیلم به ماجرا‌های گذشته امپراتور فیوروسا می‌پردازد و پیش‌تر قرار بود تابستان ۲۰۲۳ روی پرده سینما‌ها برود، اما به دلیل همه‌گیری کرونا زمان آغاز تولید آن عقب افتاد و به احتمال زیاد برای نمایش در سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود.

خودروهای آخرالزمانی مکس دیوانه

«مکس دیوانه: جاده خشم» سال ۲۰۱۵ به نمایش عمومی درآمد و برنده شش جایزه اسکار در رشته‌های فنی شد. فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی هم بود که به این دو جایزه بسیار مهم نرسید. «جاده خشم» با بازی تام هاردی و شارلیز ترون در نقش‌های اصلی با بودجه ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون دلار تولید شد و ۳۷۵ میلیون دلار در دنیا فروخت.

برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی