تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رونالدو اجازه حضور این مربی ایتالیایی را در منچستر نمی‌دهد

با توجه به شکست خوردن سولسشایر در نیمکت منچستریونایتد در اولین بازی لیگ قهرمانان، رونالدو به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد تا آنتونیو کنته سرمربی شیاطین سرخ شود.

کد خبر: ۱۰۸۷۸۵
۰۸:۵۸ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

رونالدو منچستریونایتد

دیدارنیوز - کمتر کسی تصور می‌کرد منچستریونایتد سه شنبه شب و در زمین تیم کم نام و نشان سوئیسی یانگ بویز مغلوب شود. اولین بازی دور گروهی لیگ قهرنان دو تیم بود و منچستر خیلی زود در دقیقه ۴ روی پاس برونو فرناندز و ضربه تمام کننده رونالدو به گل رسید، ولی در ادامه، اخراج آرون وان بیساکا کار را دشوار کرد و میزبان نیمه دوم به دو گل دست یافت تا برنده بازی لقب بگیرد.

اوله گنار سولسشر در دو سال گذشته نتوانسته منچستر را به جام برساند و بسیاری معتقدند امسال با داشتن رونالدو هم اگر موفقیتی کسب نکند، اخراج خواهد شد. حتی پس از شکست اخیر برابر یانگ بویز نیز زمزمه‌های برکناری سولسشر شنیده می‌شود، ولی سرمربی نروژی یک حامی شماره یک دارد و او کسی نیست جز کریستیانو.

گفته می‌شود شاید آنتونیو کونته در صورت ادامه نتایج پرنوسان یونایتد، جانشین سولسشر شود، ولی رونالدو که سال ۲۰۱۹ و پس از برکناری مکس آلگری،  بازگشت کونته به یووه را بایکوت کرده بود، این بار نیز همان موضع را خواهد داشت. در واقع تا زمانی که رونالدو در یونایتد است، کونته هیچ شانسی برای نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ ندارد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی