تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

محمد دادکان مدیر عامل پرسپولیس می‌شود

بعد از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گمانه زنی‌ها و شایعات برای جانشین سمیعی مطرح شد و اکنون شنیده می‌شود اگر شرایط اجازه بدهد این احتمال وجود دارد محمد دادکان مدیریت سرخپوشان را برعهده می‌گیرد.

کد خبر: ۱۰۸۷۰۳
۱۷:۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

محمد دادکان مدیر عامل پرسپولیس می‌شود

دیدارنیوز ـ دادکان سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و او به عنوان بازیکن، ۱۰۱ بار برای سرخپوشان به میدان رفته است و در این مدت در پست مدافع ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.

همچنین دادکان سابقه ریاست فدراسیون فوتبال، معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو کمیته لیگ حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد.


بیشتر بخوانید: استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود!


بیوگرافی محمد حسین دادکان

محمد حسین دادکان (۱۳۳۳) معروف به محمد دادکان بازیکن سابق باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در سال‌های ۱۳۵۴ تا ۱۳۶۱ و همچنین رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران می‌باشد. او اکنون استاد گروه فیزیولوژی ورزشی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی می‌باشد.

نام کامل: محمد حسین دادکان

زادروز: ۱۳۳۳ – ۲ فوریهٔ ۱۹۵۵

زادگاه: تهران، ایران

باشگاه کنونی: بازنشسته

پُست: مدافع

بیوگرافی محمد دادکان

وی ۱۰۱ بار برای تیم پرسپولیس به میدان رفته‌است و در این مدت در پست مدافع ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند. او در ۱۷ دی ۱۳۶۱ در بازی بین پرسپولیس و تاج تهران برای همیشه از بازیکنی فوتبال خداحافظی کرد.

او که در خصوص حذف تیم ملی امید از المپیک ۲۰۱۲ گفت:

من متاسفم که می‌گویند مهدی تاج خاک خورده فوتبال است. او کدام خاک را در کدام فوتبال خورده؟ خاک خورده فوتبال امثال مناجاتی‌ها هستند. اتفاقا" در این فدراسیون، کفاشیان از خیلی از همکارانش جلوتر است. او را آوردند وگرنه نمی‌خواست به فوتبال بیاید. آقای علی آبادی باید بیاید جواب مردم را بدهد. خیانتی که او به فوتبال کرد را هیچکس نکرد! می‌خواست خودش رییس فدراسیون شود فیفا نگذاشت، رفت کفاشیان را آورد تا خودش همه کاره باشد! ما نباید دنبال مقصر باشیم. مقصر سیاسیونی هستند که وجاهت ورزشی ندارند. بگذارید مردم حرف بزنند. البته این‌ها سیاسی نیستند سیاهکار هستند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی