تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جلسه طولانی مدیران بارسلونا برای تغییر وضعیت موجود

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، شب گذشته و پس از شکست برابر بایرن مونیخ جلسه‌ای را با رافائل یوسته و متئو آلمانی، قائم مقام و مدیر فوتبال باشگاه، برگزار کرد و دیرتر از حالت معمول نوکمپ را ترک کرد.

کد خبر: ۱۰۸۶۷۳
۱۵:۰۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

جلسه مدیران بارسلونا

دیدارنیوز - شب گذشته دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان در ورزشگاه نوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 0-3 به سود شاگردان یولیان ناگلزمان به پایان رسید. این شکست باعث شد که هواداران بارسلونا بسیار عصبانی شوند و زنگ خطر برای مدیران تیم نیز به صدا درآید.

این احساس خطر به حدی بود که خوان لاپورتا که در نوکمپ حضور داشت، پس از بازی فورا با رافائل یوسته و متئو آلمانی، قائم مقام و مدیر فوتبال بارسلونا، دیدار کند. این جلسه بین مدیران اصلی باشگاه تا ساعاتی پس از نیمه شب طول کشیده و تقریبا ساعت دو نیمه شب بود که یوسته و آلمانی با یک خودرو از ورزشگاه نوکمپ خارج شدند. لاپورتا کمی دیرتر این ورزشگاه را ترک کرد.

تصمیم فوری در این جلسه اتخاذ نشد، بلکه دلایل رسیدن بارسا به این نقطه بررسی شده و فرمول‌هایی برای تغییر مسیر و بازگشت به راه درست از سوی مدیریت باشگاه مدنظر قرار گرفت.

فرد دیگری که ورزشگاه را دیرتر از حالت عادی ترک کرد جرارد پیکه بود که پس از نیمه شب و تقریبا دو ساعت پس از پایان بازی با خودروی شخصی خودش از این ورزشگاه خارج شد اما دلیل حضور این بازیکن در نوکمپ تا دیروقت هنوز مشخص نیست. 

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی