تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰+ اسامی برندگان

امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ مراسم قرعه کشی ایران خودرو در محل همیشگی برگزاری مراسم قرعه کشی با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود نتایج قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو که از ۲۱ تا پایان روز ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ مهلت ثبت نام داشت بر روی سات ایران خودرو قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۰۸۶۷۲
۱۵:۰۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

دیدارنیوز ـ لازم به ذکر است که در این طرح فروش فوری ایران خودرو سه محصول پارس سال، پارس TU۵ و ۲۰۷ سقف شیشه‌ای با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان عرضه شد. در ادامه راهبرد معاصر نیز جزئیات قرعه کشی ایران خودرو و نتایج قرعه کشی ایران خودرو؛ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و همچنین نحوه جستجو بر اساس کد پیگیری و کدملی و جزئیات فروش فوری ایران خودرو در بیست و دومین طرح فروش فوری را کامل از رنگ و قیمت محصولات ایران خودرو عرضه شده تا نحوه و مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۰ را خواهیم آورد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، از یکشنبه، ۲۱ شهریور بیست و دومین مرحله از فروش فوق‌العاده خود را به مدت ۳ روز آغاز کرد وتا پایان دیشب ثبت نام این مرحله ادامه داشت و امروز ۲۴ شهریور قرعه کشی ایران خودرو برای اعلام نتایج و اسامی برندگان ایران خودرو برگزار می‌شود.

محصولات عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری شهریور ۱۴۰۰

در این طرح ۳ محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU۵ و پارس بنزینی با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه عرضه شده است. این مرحله از فروش فوق‌العاده، به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده همچنان اجرا شد.

قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

مراسم قرعه کشی، ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ و همچنین صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

قرعه کشی طرح فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۰ شامل پارس سال، پارس TU۵ و ۲۰۷ سقف شیشه‌ای با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار می‌شود.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام پس از برگزاری قرعه کشی مشخص و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

مشتریان نهایی نیز چهارشنبه ۲۴ شهریورماه از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو در امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ اینجا کلیک کنید.

اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

مهلت واریز وجه برندگان فروش فوری ایران خودرو

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو در فروش فوری شهریور ۱۴۰۰

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.

الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

قرعه کشی ایران خودرو چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار می‌شود و قرار است عصر همان روز نتایج قرعه کشی اعلام شود؛ و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت. البته نتایج قرعه کشی به شماره ثبت شده در زمان ثبت نام به برندگان پیامک می‌شود.

سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

متقاضیان با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه و همچنین مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو اقدام کنند.

اطلاعیه ایران خودرو /شماره ایران خودرو/ ورود به سایت ایران خودرو

نکات قابل توجه مشتریان:
متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد.
مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن۸۲۲۷۲۷۲۷ -۰۲۱ در ایام طرح‌های فروش اینترنتی بطور ۲۴ ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می‌باشد.
مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می‌بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.
رنگ محصولات ایران خودرو در فروش فوری شهریور ۱۴۰۰

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو سه محصول با رنگ‌های مختلف به شرح زیر عرضه می‌شوند:

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای: سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین، مشکی
پارس تی یو فایو: مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای
پارس بنزینی: مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای
انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

نکته: ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۰ آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

نکته: مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود

زمان تحویل سه محصول ایران خودرو در فروش فوری شهریور ۱۴۰۰

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودرو‌ها حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

نوع خودرو مبلغ علی الحساب (ریال) رنگ‌های قابل عرضه موعد تحویل
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ۲.۱۶۲.۶۳۰.۹۱۸ سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین، مشکی سه ماهه
پارس تی یو ۵ ۱.۴۵۷.۹۵۴.۶۴۴ مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای سه ماهه
پارس بنزینی ۱.۴۰۲.۷۳۵.۰۷۱ مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای سه ماهه

قیمت خودرو‌های ایران خودرو در فروش فوری شهریور ۱۴۰۰

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه می‌شوند:

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با مبلغ دو میلیارد و ۱۶۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۹۱۸ ریال
پارس تی یو فایو با مبلغ یک میلیارد و ۴۵۷ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۶۴۴ ریال

پارس بنزینی با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۷۱ ریال

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰+ اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

نحوه ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و مشتری باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع شود.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۵ روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس: esale.ikco.ir واریز کنند. در صورت عدم واریز وجه، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلاً دارا بودن پلاک فعال انتظامی و فاقد گواهینامه رانندگی دارای اعتبار (حداقل پایه سوم) و …) باشند، در صورت اقدام به ثبت نام، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی