تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

این فرد مدیرعامل استقلال نمی‌شود

استقلال که این روزها وضعیت بحرانی را سپری می‌کند و تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل آن مشخص نیست، مدیرعاملی این فرد پرحاشیه در استقلال منتفی شده است.

کد خبر: ۱۰۸۶۴۲
۱۳:۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

مدیرعامل استقلال

دیدارنیوز - مدیرعاملی ملکیان در استقلال تکذیب شد و قرار است به زودی۲ عضو جدید دیگر طی روزهای آینده به ترکیب هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شود تا این هیئت با ۵ نفر به کار خود ادامه دهد.

امورات باشگاه استقلال این روزها با مدیریت احمد مددی و ۲ عضو هیئت مدیره از جمله اصغر ملکیان و پرویز مظلومی در حالی دنبال می‌شود که بارها نام برخی افراد برای گزینه مدیرعاملی این باشگاه مطرح می‌شود. اکنون مطرح شده که اصغر ملکیان عضو و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به زودی جانشین احمد مددی در این باشگاه می‌شود که با پیگیری‌های انجام شده این موضوع تکذیب شد.

ملکیان گزینه مدیر عاملی باشگاه استقلال نیست و حضور او به جای احمد مددی کذب است و این عضو هیئت مدیره همچنان در هیئت مدیره این باشگاه حضور خواهد داشت. از طرفی قرار است ۲ عضو جدید دیگر طی روزهای آینده به ترکیب هیئت مدیره باشگاه اضافه شود تا این هیئت با ۵ نفر به کار خود ادامه دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی