تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

گلی از شهر تاجیکستان اما به کام ترکمنستان

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس که شب گذشته با شوتی فوق العاده پرسپولیس را راهی دور بعدی کرد اما سوتی گزارشگر در هنگام شوت ترابی حسابی حاشیه ساز شد.

کد خبر: ۱۰۸۶۳۵
۱۲:۴۷ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

گل ترابی

دیدارنیوز - جدایی کنعانی‌زادگان، نوراللهی و شهریار مغانلو که سه ستاره سرخپوشان پایتخت در لیگ بیستم و مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بودند و با پایان فصل از این تیم جدا شدند، باعث شده بود تا نماینده ایران با شرایط سختی عازم تاجیکستان و مصاف با استقلال این کشور شود. با این حال پرسپولیسی‌ها هنوز مهره‌ای را در اختیار داشتند که توانایی تغییر جریان بازی را با خلاقیت فردی خود داشت و این بازیکن کسی نیست جز مهدی ترابی.

اگرچه سرخ‌پوشان مهره‌های ارزشمند دیگری نظیر امیری، عبدی، عالیشاه، آل کثیر، سرلک و نعمتی را در ترکیب می‌بینند و می‌توانند روی توانایی‌های آن‌ها در بخش هجومی حساب ویژه‌ای باز کنند، اما مهدی ترابی حسابش جدا است و با خصوصیات منحصربه فردی که به خصوص در فواصل نزدیک به دروازه دارد، می‌تواند بازکننده و گره‌گشای مسابقاتی باشد که همانند دیدار برابر استقلال تاجیکستان گره می‌خورد.

پیش از این لحظه موعود برای هواداران پرسپولیس، ترابی روی ارسال بسیار خوب سیامک نعمتی تا آستانه گشودن دروازه استقلال در دقیقه ۸۹ رفته بود، ولی مدافعین میزبان بار دیگر بهتر کار کردند و توپ را به زمین برگردانند.

حتی خوش بین‌ترین هواداران پرسپولیس هم با نمایشی که میزبان مقابل هوادارانش داشت، فکر پیروزی در ۹۰ دقیقه را از ذهنشان بیرون کرده بودند و آرزو می‌کردند، کار تیمشان برای صعود حداقل به ضربات پنالتی نکشد. در همین دقایق بود که محمد سیانکی گزارشگر بازی اینطور شرایط سرخپوشان را که کارشان حسابی گره خورده بود، توصیف کرد: «امان از زمانی که مقابل تیمی بازی کنی که چیزی برای از دست دارد ندارد و حالا پرسپولیس به همچین تیمی خورده است». در حین این صحبت‌های سیانکی، پرسپولیس یکبار دیگر توپ را از بازیکنان استقلال گرفته بود و توسط اسدی در حال طراحی یک حمله دیگر بود.

گزارشگر مسابقه هم که شانسی برای گلزنی ترابی پس از پاس اسدی قائل نبود، در گزارش این صحنه تنها به گفتن نام مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس اکتفا کرد و در حال گفتن این جمله بود که هفت هشت بازیکن استقلالِ. اما جمله سیانکی ناتمام ماند و او که ناباورانه در حال تماشای ضربه فنی و گل بی‌نظیر ترابی با پای چپ بود، تن صدایش را بالا برد و در حالی که کلمات را کشیده به زبان می‌آورد، با هیجان فریاد زد: «هفت هشت بازیکنِ استقلالِ ترکمنستااااان، تاجیکستاااااان و توی دروازه. چه گلی می‌زنه این مهدی ترابی؛ یک نفسی به راحتی که دیگر کار به، اما و اگر کشیده نشود. خیال‌مان راحت شد و ممنون از مهدی ترابی که ما را به مرحله بعد می‌فرسته.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی