تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

دو رکورد فاجعه بار بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان

بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان هر روز از اصل فوتبالی خود فاصله می‌گیرد و در بازی برابر بایرن مونیخ حتی یک شوت هم سمت چارچوب دروازه مانوئل نویر شلیک نکرد.

کد خبر: ۱۰۸۵۸۰
۰۹:۰۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

کورد فاجعه بارسلونا

دیدارنیوز - بارسلونا یک شکست تحقیرآمیز را در خانه خود مقابل بایرن مونیخ متحل شد.   این تیم در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شکست ۳-۰ را مقابل حریف قدرتمند آلمانی پذیرفت.

بارسلونا که حالا دوران بدون لیونل مسی یا پسا مسی را می‌گذراند در این بازی هیچ نشانی از یک تیم مدعی و بزرگ نداشت و بایرن به راحتی برد خود را به دست آورد.

نکته عجیب اینکه بارسلونا با هدایت رونالدو کومان در این بازی حتی یک شوت هم به چارچوب دروازه حریف نداشت. این برای اولین بار از فصل ۰۴-۲۰۰۳ است که بارسلونا در یک بازی از لیگ قهرمانان اروپا هیچ شوتی به سمت دروازه حریف نزده است.

این  خلاصه‌ای از عملکرد بازی آبی اناری پوشان در نبرد با بایرن مونیخ است:

-۰ گل
- ۰ شوت در چارچوب
- ۴۷ درصد مالکیت توپ
- عقب نشستن در زمین خودی در طول بازی
- اتکا به سبک دفاع و ضد حمله از ابتدا تا انتها

جدا از این آمار، این برای اولین بار است که بارسلونا در سه بازی خانگی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا شکست می‌خورد. آن‌ها فصل قبل در دو بازی آخر خانگی خود به ترتیب مقابل یوونتوس با نتیجه ۳-۰ و مقابل پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ مغلوب شدند و با این باخت مقابل بایرن، سومین شکست خانگی متوالی را نیز متحمل شدند.

با این اوصاف و این آمار، تیم فعلی بارسلونا هیچ شباهتی نه با بارسلونای قدرتمنددارد و نه اصلا با فلسفه و هویت اصلی این باشگاه یعنی ارائه فوتبال زیبا، همخوانی دارد.

برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی