تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دولت اصلاح یارانه‌ها را در دستور کار خود قرار دهد

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از دولت خواست نسبت به اصلاح یارانه‌ها، افزایش یارانه محرومان و نیازمندان و قطع یارانه ثروتمندان اقدام کند.

کد خبر: ۱۰۸۴۹۲
۱۳:۱۱ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

 

دولت اصلاح یارانه‌ها را در دستور کار خود قرار دهد

دیدارنیوز: «سیدکاظم دلخوش اباتری»، سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز در نطق میان دستور خود از تلاش‌های دولت برای واکسیناسیون تشکر کرد و گفت: امیدوارم وزارت آموزش و پرورش تا فرزندان مردم واکسینه نشده‌اند نسبت به بازگشایی مدارس اقدام نکند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم خطاب به رییس جمهوری، ادامه داد: یارانه ۴۵ هزار تومانی که از ۱۲ سال گذشته به مردم پرداخت می‌شود پول یک سطل ماست نمی‌شود تقاضا داریم نسبت به اصلاح یارانه‌ها و افزایش یارانه محرومان و نیازمندان و قطع یارانه ثروتمندان اقدام شود.

دلخوش خطاب به وزیران کابینه سیزدهم گفت: ارادت ویژه به وزیر کشور دارم خواهشمند است در انتخاب استانداران و وزرا در انتخاب معاونان، نمایندگان  مجلس را سرکار نگذارند و اگر بنا است مشورتی بگیرید صادقانه ورود کنید.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: جنابعالی از جنس مجلس هستید و نیاز است به موضوع قیمت مرغ، تخم مرغ و جوجه ریزی ورود و آن را پیگیری کنید.  شرایط و روند، قیمت مرغ سرسام آور است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: نیاز است به داد رسوب کانتینر و کالاها در گمرکات، بانکداری اسلامی و طرح جامع مالیاتی برسید و با ورودی جدی مشکلات این حوزه‌ها را رفع کنید،  دولتمردان اگر به سفره مردم در شرایط فعلی به صورت مقطعی توجه نکنند آسیب بیشتری متوجه مردم خواهد شد.

وی افزود: نیاز است دولت به تعیین تکلیف وضعیت استخدام مربیان پیش دبستانی‌ها، قرآنی‌ها، طرح امین، ناظران کشاوزی و نیروهای شرکتی و قراردادی توجه کند و در اسرع وقت این موضوع را به سرانجام برساند.

دلخوش ادامه داد: دولت اعلام کرده که یک میلیون مسکن تولید می‌کند و تحقق این موضوع با شرایط فعلی مصالح به ویژه سیمان و میلگرد و آهن آلات با مشکل مواجه خواهد شد و نیاز است دولت به این بخش‌ها توجه ویژه داشته باشد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی