تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اعلام وصول طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی ۲۰ طرح از جمله متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شورا‌های حل اختلاف و تغییر رویه تخریب منازل مسکونی محرومان و ساماندهی تأمین مسکن آن‌ها اعلام وصول شد.

کد خبر: ۱۰۸۴۸۷
۱۲:۴۷ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

دیدارنیوز ـ در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی اصلاح مواد ۴ و ۸ قانون شرح وظایف مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اصلاح ماده ۴ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، اصلاح ماده ۵۷ آیین‌نامه داخلی مجلس و تعیین ترکیب کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و الحاق یک تبصره به ماده ۴۱ قانون کار اعلام وصول شد.

همچنین در این نشست طرح‌های، چون اختصاص ۵ درصد از درآمد فروش معادن بخش خصوصی به شهرستان محل معدن، احیای بسیج اقتصادی، تغییر رویه تخریب منازل مسکونی محرومان و ساماندهی تأمین مسکن آنها، الحاق یک بند به قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، عضویت نمایندگان در ستاد ملی مقابله با کرونا، الزام دولت به تثبیت قیمت‌ها و کنترل تورم، تسریع در حمایت از اقتصاد تعاونی و الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس به صورت عادی اعلام وصول شد.

طرح‌های تأمین منابع مالی اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی شهر‌های زیر یکصدهزار نفر جمعیت، الزام به ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن، الحاق یک تبصره به بند (هـ) ماده (۱) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب ۹۱/۱۲/۲۸مجمع تشخیص مصلحت نظام و اصلاحات بعدی آن و ساماندهی محصولات کشاورزی از دیگر مواردی بود که در این جلسه اعلام وصول شد.

در این نشست همچنین طرح‌های، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شورا‌های حل اختلاف، اصلاح ماده (۴۶) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و نظام قانونگذاری، تعیین حدود و اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین ومقررات به صورت عادی اعلام وصول شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی