تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ستاره ناکام به بایرن مونیخ می‌رود

تیمو ورنر مهاجم جوان آلمانی چلسی که انتقادات بسیار زیادی از او وجود دارد و با توجه به نیمکت نشینی در این تیم راهی بایرن مونیخ خواهد رفت.

کد خبر: ۱۰۸۴۶۹
۱۱:۵۷ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

ستاره ناکام به بایرن مونیخ

دیدارنیوز - تیمو ورنر یکی از بازیکنانی بود که در تابستان ۲۰۲۰ به چلسی پیوست. این ستاره آلمانی بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب لایپزیش مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت، اما نهایتا این چلسی بود که توانست او را به استمفوردبریج بیاورد.

اگرچه چلسی بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل عملکرد فوق العاده‌ای از خود ارائه داد و در پایان به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یافت، اما باز هم در طول فصلی که گذشته انتقادات زیادی نسبت به تیمو ورنر و ناکامی‌های او در امر گلزنی مطرح شد.

اما به نظر می‌رسد که اوضاع برای تیمو ورنر در فصل جدید دشوارتر هم شده است چراکه آبی‌های لندن در نقل و انتقالات تابستانی روملو لوکاکو را برای تقویت خط حمله خود به خدمت گرفتند و همین موضوع باعث شده که ستاره آلمانی در بازی‌های گذشته به یک نیمکت نشین تبدیل شود.

با ادامه یافتن این روند قطعاً جدایی تیمو ورنر از چلسی بسیار محتمل خواهد بود و در این بین گفته می‌شود که بایرن‌مونیخ علاقه زیادی به جذب این ستاره آلمانی دارد. در همین راستا برخی منابع گزارش داده‌اند که بایرن مونیخ در حال حاضر به شکل جدی روی انتقال ورنر کار می‌کند و اصلا بعید نیست که این بازیکن ملی پوش در ژانویه به جمع باواریایی‌ها اضافه شود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی