تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آیا دارو‌های درمان کرونا عوارض جدی به دنبال دارد؟

دکتر سیدمحمود اسحاق‌حسین، متخصص گوارش و کبد درباره عوارض ناشی از دارو‌های درمان کرونا می‌گوید اکثر این عوارض بعد از یک ماه برطرف می‌شود.

کد خبر: ۱۰۸۴۶۶
۱۱:۵۵ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

 عوارض دارو‌های درمان کرونا

دیدارنیوز ـ دکتر سیدمحمود اسحاق‌حسین، متخصص گوارش و کبد در پاسخ به این سوال که دارو‌های کورتن و رمدیسیور که در درمان بیماران کرونایی مورد استفاده قرار می‌گیرد آیا عوارضی دارد یا خیر اظهار داشت: هر دارویی که استفاده شود در کبد متابولیزه می‌شود و عارضه نیست، اما خوشبختانه وقتی دارو قطع شود این مشکل برطرف می‌شود.

وی افزود: بیماران کرونایی پس از بهبودی سعی کنند مایعات زیاد مصرف کنند و بار اضافی بر روی کبد نیاورند مثل مواد رنگی، چربی و … این موارد را کمتر استفاده کنند و بعد از مدتی عوارض احتمالی برطرف می‌شود.

دکتر حسینی تصریح کرد: اکثر عوارض‌های ناشی از دارو‌های مورد استفاده در درمان کرونا بعد از یک ماه برطرف می‌شود و عوارض طولانی مدت خاصی ندارد.

وی گفت: با توجه به آمار اگر بنا باشد حدود ۱۰ میلیون افراد به کرونا مبتلا شده باشند اگر از این تعداد عوارض کرونا بخواهد طولانی مدت در بدن آن‌ها باشد که زندگی آن‌ها مختل خواهد شد. البته نگرانی‌ها همچنان وجود دارد، ولی عوارض دارو‌های ماشی از ضدکرونا در بسیاری افراد پس از بهبودی کاملا برطرف می‌شود.

منبع: شفقنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی