تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
 با حکم رییس جمهوری؛

سید حمید سجادی «دبیر شورای عالی جوانان» شد

رییس جمهوری در حکمی وزیر ورزش و جوانان را به عنوان دبیر شورای عالی جوانان منصوب کرد.

کد خبر: ۱۰۸۴۵۹
۱۱:۳۰ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

سید حمید سجادی «دبیر شورای عالی جوانان» شد

دیدارنیوز: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن حکم آیت الله سید ابراهیم رییسی به سید حمید سجادی هزاوه،  وزیر ورزش و جوانان آمده است: در اجرای بند (۱۰) ماده (۴) اساسنامه شورای عالی جوانان مصوب ۱۳۷۱.۵.۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر شورای عالی جوانان» منصوب می‌شوید.


رییس‌جمهوری افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات جوانان کشور مجدّانه کوشا باشید.


سیدحمید سجادی، متولد سال ۱۳۴۸ تهران و دانش‌آموخته دکتری تخصصی مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی است.


معاون امور ورزشی سازمان تربیت بدنی و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دولت دهم، عضویت در هیات رییسه و هیأت‌های مختلف فدراسیون دو و میدانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، عضو شورای عالی سیاستگذاری ورزش سیما، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد و نایب رییس کمیته تربیت بدنی بین دول یونسکو از جمله مهمترین مسوولیت‌های اجرایی و مدیریتی وی در حوزه ورزش است.


سجادی که خود از قهرمانان ملی، المپین و مدال آور در مسابقات آسیایی رشته ورزشی دو و میدانی است، همچنین دارای سوابق علمی و آموزشی در حوزه ورزش بوده و ضمن تدریس رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌های کشور تألیفات و مقالات متعدد ملی و بین المللی در زمینه مدیریت ورزشی به رشته تحریر درآورده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی