تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ارزان‌ترین بازیکن پرسپولیس کدام است؟

مدافع جدیدی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته است، قرار است فقط یک میلیارد تومان از این باشگاه دریافتی داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۸۴۴۸
۱۰:۵۲ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

اارزانترین بازیکن پرسپولیس

دیدارنیوز - یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات تابستانی یحیی گل محمدی اصرار به خریدش داشت علی نعمتی بود. سرمربی پرسپولیس که با علی نعمتی مدافع پدیده مشهد کار کرده بود توانایی‌های او را به خوبی می‌شناخت.

نعمتی شاگرد سابق یحیی گل محمدی قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیسی شود اما با مخالفت شدید مهدی رحمتی مواجه شد و این اتفاق با چند ماه تاخیر رخ داد. علی نعمتی بعد از چند روز مذاکره با پرسپولیس به توافق رسید تا در فصل جدید پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

باشگاه پرسپولیس همان روز اول به نعمتی اعلام کرد نمی‌تواند پولی بابت رضایتنامه پرداخت کند و مدافع جدید پرسپولیس نیز قبول کرد از جیب پول رضایتنامه‌اش را پرداخت کند. چکی که نعمتی برای دریافت رضایتنامه به باشگاه شهرخودرو داد چند روز پیش پاس شد و باشگاه مشهدی توانست پول را دریافت کند. به این ترتیب نعمتی بدون مشکل می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.

قرارداد نعمتی با پرسپولیس ۴ میلیارد تومان است و این بازیکن با ۳ میلیاردی که به باشگاه سابقش داد عملا برای فصل آینده تنها یک میلیارد دریافتی خواهد داشت.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی